Skip to main content
Beantwoord

Retourzending gevraagd, abonnement nog NIET verlopen

  • 7 June 2024
  • 4 reacties
  • 28 Bekeken

Goedemorgen allemaal,

 

Ik heb recent mijn huidge abonnement opgezegd per 13 juni 2024; ik heb echter al het verzoek ontvangen om mijn modem retour te zenden. Dit betreft mijn oude modem volgens een sevicemedewerker van jullie, die ik echter nog nodig heb tot 13 juni, omdat dan pas mijn abonnement afloopt. Ik heb een herinnering ontvangen om het snel retour te zenden. In de mail staat dat ik mijn modem retour moet zenden, maar niet welke. Ik had namelijk glasvezel via jullie besteld, maar die bestelling heb ik geannuleerd. Ik heb een pakket gekregen voor glasvezel, die ik nu niet meer nodig heb, omdat ik een glasverzelabonnement heb besteld via een andere privider. Ik heb geen bericht ontvangen dat ik dit nieuwe pakket retour moet zenden. Kan iemand me helpen door aan te geven waarom ik alleen het oude modem retour moet zenden en niet het nieuwe pakket? En wat er gebeurd als ik mijn modem pas retour zend na afloop van het internet abonnement?

Bij voorbaat dank voor uw hulp. MVG Robin

4 reacties

Ik weet op dit moment niet wat ik retour moet sturen. Ik vermoed dat ik mijn glasvezelpakket moet terugsturen, maar dat weet ik niet zeker.

Reputatie 5
Badge +5

Hi @RobinHagendoorn, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven! Het is inderdaad het Glasvezel modem, de Zyxel T-56, die we graag weer retour willen ontvangen. Deze kan je terugsturen door de QR-code van de e-mail te laten scannen bij een DHL punt. De huidige apparatuur kan je gewoon blijven gebruiken totdat het abonnement afgelopen is. Hierna hoef je deze niet meer terug te sturen, maar het modem en de TV Box mag je inleveren bij een milieupunt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan weten. Ik sta voor je klaar! 

Hi @RobinHagendoorn, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wil je hier graag meer duidelijkheid over geven! Het is inderdaad het Glasvezel modem, de Zyxel T-56, die we graag weer retour willen ontvangen. Deze kan je terugsturen door de QR-code van de e-mail te laten scannen bij een DHL punt. De huidige apparatuur kan je gewoon blijven gebruiken totdat het abonnement afgelopen is. Hierna hoef je deze niet meer terug te sturen, maar het modem en de TV Box mag je inleveren bij een milieupunt. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan weten. Ik sta voor je klaar! 

Bedankt voor de hulp en snelle reactie. Fijne dag nog

Reputatie 7
Badge +3

Heel graag gedaan, jij ook een fijne dag gewenst! @RobinHagendoorn 

Reageer