Beantwoord

Retourzending boete

  • 12 October 2020
  • 30 reacties
  • 749 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Hallo, 3 weken geleden heb ik mijn apparatuur teruggestuurd. Volgens PostNL is dit op zaterdag 2 juli door jullie ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail met bevestiging gehad. Kunnen jullie een update geven? Dit is het verzendbewijs:

Groet,

Simone

Reputatie 7

Hoi @Vanvugt2022,

Ik check het graag voor je! Normaal doe ik dat aan de hand van het e-mailadres wat gekoppeld is aan jouw Community account, maar daar lukt het mij niet mee om de juiste gegevens op te halen. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Je kan dat doen door op mijn naam te drukken. Op die manier heb ik direct toegang! 

@Boris  Dankjewel, ik heb je een privé bericht gestuurd

Hallo, na meerdere pogingen krijg ik geen contact. Klantenservice telefonisch gesproken en aangeraden om een mail te sturen naar de klantenservice. Ook daar krijg ik geen reactie op. Daarom via deze weg nog maar een keer…

 

Heel graag hoor ik de stand van zaken!

Groet, Simone 

 

 

Aanvulling: Op 30 juni heb ik mijn apparaten voor retourzending aan jullie verstuurd. Volgens POSTNL is het pakket op 2 juli door jullie in ontvangst genomen, zie bijlage voor het verzend- en ontvangstbewijs. 

Reageer