Een tijd geleden heb ik mijn decoder en harddiskrecorder opgestuurd naar het adres wat in de mail stond, zonder hiervoor een doos te hebben ontvangen en de daarbij behorende handleiding en etiketten.
Enkel een dreigmail met de bekende boete van 250 euro in het vooruitschiet , jammer!
Toch op tijd verstuurd via PostNL Bruna Heyhoef Tilburg. Daarna niks meer gehoord, alleen een terugkerende mail met daarin wederom de vraag of alles teruggestuurd kan worden, want anders….
Gechat met een medewerker dat ik hier niet van gediend ben, en moest bewijzen dat ik het verstuurd had, de omgekeerde wereld. Jullie raken iets kwijt op Schiphol (de postcode waar het naartoe moest) en ik moet bewijzen dat ik het echt wel verstuurd heb. Doeiii. Ga lekker zoeken, succes!
Uiteraard heb ik het verzendbewijs achter de hand. Maar zo makkelijk kom je er niet van af T-Mobile, nog maar te zwijgen over die belabberde kwaliteit van TV en Internet.
Tot mijn stomme verbazing stond er ineens een incasso van 250 euro op de rol in mijn bankier-app...Schandalig en hondsbrutaal. Direct verwijderd natuurlijk.
Wat gaan we hieraan doen?