Als gevolg van allerlei glasvezelperikelen is mijn (nog te starten) Odido internet abonnement per ongeluk door Odido zelf deze zomer geannuleerd. De modem toen heb ik gehouden en niet teruggestuurd, omdat ik vrijwel direct met Odido weer een abonnement heb gesloten. Herstel van de geannuleerde overeenkomst was volgens Oidido niet mogelijk, zodat een nieuw abonnement moest worden afgesloten c.q. besteld. Deze bestelling is vervolgens ook recent geannuleerd door Odido, omdat het de glasvezelpartij technisch niet lukt om glasvezel op mijn adres te krijgen.
Nu kreeg ik ineens een poging tot incasso van € 75,00 voor het niet terugsturen van het modem van de eerste geannuleerde bestelling. Dat klopt, want dat modem had ik bewaard voor het nieuwe contract. Ik wil het modem nu terugsturen, maar bij het downloaden van het retourlabel c.q. de QR-code krijg ik de melding dat het retourlaber niet (meer) actief is.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik een nieuw retourlabel krijg, zodat ik het modem terug kan sturen en dat de incassopogingen van Odido worden gestaakt?