Goedemiddag,
Het beste zou u even contact op kunnen nemen met onze klantenservice, 6 Werkdagen nadat u het pakketje heeft verzonden, dan is het pakket zeker bij ons binnen en kunnen mijn collegas aan de telefoon dit zeker voor u crediteren als de boete erin gekomen is.
Soms zal de boete uitzichzelf verdwijnen als alles binnen is maar helaas is dit niet altijd het geval.
Groeten :)
Eerdere vragen rondom facturen konden gewoon via dit forum? Waarom dit dan niet?
jullie telefonische klantenservice was de laatste paar keer namelijk echt drama…
Hoi @Tomvduyn, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is zeker weten voor je recht te zetten! Zoals je zelf aangeeft zal het pakket binnenkort bij ons binnen komen en verwacht ik dat je pakket volgende week verwerkt zal worden. Ik zal ervoor zorgen dat er tot die tijd niks in rekening wordt gebracht. Zodra het is gelukt om het pakket te verwerken krijg je van ons automatisch bevestiging per email.
Ik houd het voor je in de gaten, dit komt helemaal goed en ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren!
Mod edit:
Hoi @Tomvduyn, slim dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is zeker weten voor je recht te zetten! Zoals je zelf aangeeft zal het pakket binnenkort bij ons binnen komen en verwacht ik dat je pakket volgende week verwerkt zal worden. Ik zal ervoor zorgen dat er tot die tijd niks in rekening wordt gebracht. Zodra het is gelukt om het pakket te verwerken krijg je van ons automatisch bevestiging per email.
Ik houd het voor je in de gaten, dit komt helemaal goed en ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren!
Thx Cal! Fijn dat het zo geregeld kan worden!
@Cal van Odido door problemen met Zyxel T-56 is deze omgeruild en de andere modem retour gestuurd. Deze schijnt dus niet goed afgemeld te zijn via het interne systeem. Hierdoor kunnen 3 wifipunten die retour zijn gestuurd ook niet correct worden afgemeld. Ik heb nu opnieuwe en herinning ontvangen per email. Als dit niet recht gezet wordt, zal ik ook een boete ontvangen. De techische afdeling heeft deze melding eerder behandeld, maar niet goed blijkbaar. Kun je hier naar kijken? Dank je
@anoniemanoe, ik heb direct jouw gegevens er bij gezocht in ons systeem en ik zie dat de situatie in behandeling is bij onze technische dienst. Houd er rekening mee dat dit een aantal werkdagen kan duren. Maak je geen zorgen! Ik heb er direct voor gezorgd dat de boete zal worden tegen gehouden, zodat jij hier geen last van ervaart terwijl wij naar een oplossing zoeken.