Ik wacht al 5 dagen op een telefoontje, Voor het maken van de hoofdaansluiting. Ik krijg nu al 4 dagen te horen gekregen dat ik maar moet wachten. Want er kan en mag geen contact opgenomen worden met de backoffice. Kan iemand mij hierbij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @ErikdeVries09
Heb je een DSL abonnement of glasvezel?
Indien DSL kan je dan eens een foto maken van de binnenkomende kabel, wellicht kan je tijdelijk een aansluitdoosje gebruiken.
Het gaat zoals u ziet om een DSL abonnement
@ErikdeVries09
Heb je het modem al en is je abonnement al ingegaan?
Zo te zien zijn de draden al aangestript, je hebt 2 combinaties die om elkaar heen zitten gewikkeld; zwart doorzichtig en wit doorzichtig.
Je kan dan eerst zwart en doorzichtig aansluiten in dat doosje onder rood en blauw, als er geen signaal is verwissel zwart en doorzichtig dan met de andere combinatie wit en doorzichtig.
U bent mijn held! Het is gelukt
@ErikdeVries09
Blij om te horen dat het nu werkt
Mocht iemand nog komen dan heb je tot die tijd gewoon internet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.