Ik ga hier nog niet voor betalen maar krijg jullie ook niet of nauwelijks aan de telefoon dus maar even via hier.
Margre
Allereerst welkom bij de Community en T-Mobile Thuis!
Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken over de kosten! Voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement kunnen we een vergoeding indienen zodra je bent aangesloten. Laat je me weten hoe het monteursbezoek is verlopen? Dan dien ik vervolgens graag een vergoeding voor je in voor deze periode!
Win hadden vandaag een afspraak voor een monteur tussen 1600 en 1800. Deze belde om 1615 op dat de afspraak verzet moet worden omdat hij ziek is geworden. Hoe nu verder??
Heb net gebeld voor nieuwe afspraak maar dat loopt ook niet zo heel vlotjes om maar even zacht uit te drukken. De dame aan de telefoon kan geen nieuwe datum inplannen dit kan pas maandag. We hebben het pakket al even binnen het moet toch niet zo zijn dat wij weer weken moeten wachten op een nieuwe afspraak op zaterdag? Wij kunnen alleen op zaterdag vandaar. Mocht dit wel het geval zijn willen we graag dat alles stop gezet word zodat wij gewoon bij onze ziggo blijven.
Margre
Dat is natuurlijk niet echt fijn. Door de beter stap je over weken is het op dit moment ook ontzettend druk bij de monteurs afdeling. en als je alleen op zaterdag kan kan het natuurlijk nog langer duren.
Vaak kan een installatie ook in de avond uren. je zou ook een kennis kunnen vragen om er even bij te zijn voor de installatie. waar een wil is is een weg al moet het soms creatief 🙂
En er zijn genoeg prima monteurs ingehuurd door Guidion, voor die alleen maar hulde, ja die ook als ze naar huis kunnen nog een extra klantje meepakken van zo'n lapswans.
heb 2 abonnementen deze maand afgesloten.
Het is niet zo slim om je telefoonnummer als gebruikersnaam te gebruiken. Ik heb een T-Mobile Moderator gevraagd, dit voor je aan te passen.
Als je hier even je gegevens invuld, zoals abonnementnummer en misschien je abonnement, dan kunnen ze je beter helpen. Alleen medewerkers van T-Mobile kunnen deze gegevens zien.
Dan eigenlijk meer een opmerking. Je had beter een nieuw topic aan kunnen maken. Het is namelijk wel een beetje lomp, om een andermans topic over te nemen en het kost je nauwelijks meer tijd.
Denk dat een moderator jouw post wel kan scheiden naar een nieuw topic.
Een zeer ontevreden klant over tmobile thuis
Ik wil je graag langer bij ons houden en dit voor je oplossen! Het wegvallen van de afspraak is wel erg beroerde timing. Ik kan me voorstellen dat dit frustratie bij je kan opwekken. Nu zie ik dat je inmiddels een nieuwe afspraak hebt ingepland met mijn collega van de monteursafdeling, hulp is gelukkig aanstaande! Ik ga ervan uit dat je na de afspraak probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement kunt gaan genieten. Sorry voor het ongemak!
Hey
Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk op onderzoek uit.
Heb inderdaad een nieuwe afspraak in laten plannen maar overweeg nog steeds om het pakket retour te zenden. Telefoon is al weken geleden door andere provider afgesloten wat zeker voor ons erg lastig is. De nieuwe afspraak kon ook niet eerder als over 4 weken wat natuurlijk belachelijk is. Als ik hem nou zelf had afgezsgd vind ik het iets anders maar dit geen goed gevoel bij.
Gr Margre
Ik ben al jaren klant van t mobile. Ik betaal al maanden teveel aangezien ik al een aantal maanden mijn extra tv pakketen moet betalen, dit is een combi voordeel. Ik wil dit bedrag zo snel mogelijk terug hebben en ook een compensatie. Anders ben ik genoodzaakt onze mobile abonnementen en t mobile thuis op te zeggen. Service bij te T mobile is top maar voor tv en internet waardeloos.
Groeten,
Thijs
Webcare reageert meestal tussen de 24/48 uur maar wegens de feestdagen kan het wat langer duren. De reacties gaan op volgorde van de berichten. Als je in je profiel je klantnummer invult, kan webcare meteen voor je aan de slag gaan, als ze je bericht lezen. Deze gegeven zijn alleen zichtbaar voor webcare.
Hoi
Beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! Wat betreft je vraag over het compenseren van de te veel betaalde pakketkosten: je hebt de TV voucher niet ingezet op de pakketten. De pakketten zelf staan wel aan, maar vervolgens dien je ook nog te klikken op het “Gebruik je Meer TV keuze voor dit pakket” linkje. Want anders zet je je vouchers niet in en betaal je voor het betreffende pakket. Zie onderstaande foto voor toelichting:
FOX Sports Eredivisie
Met FOX Sports Eredivisie ontvang je 2 extra kanalen zodat je sowieso elke Eredivisiewedstrijd live kunt zien.
Aan sinds 03-08-2019
€ 7,50p. mnd.
Gebruik je Meer TV keuze voor dit pakket
Dit geldt voor alle zenderpakketten in jouw My T-Mobile Thuis omgeving. Ook voor themapakketten (Kids & Music en International). Ik wil uit coulance 2 maanden de misgelopen voordelen crediteren: dit komt neer op € 7,50 per maand. Daarom zal ik ervoor zorgen dat je op een volgende factuur, de factuur van februari, € 15,- vergoed zult krijgen. Dit wordt van je maandbedrag afgetrokken en zul je in mindering zien worden gebracht op de rekening.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.