Onlangs heb ik glasvezelinternet bij Odido aangevraagd. Hiervoor moest ik een afspraak inplannen met een monteur. Hierbij kreeg ik de vraag waar de aansluiting zich bevindt in mijn woning. Er is echter pas sinds kort glasvezel beschikbaar op mijn adres en er is hiervoor nog geen aansluitpunt in mijn woning aangelegd, er is alleen een telefoonstopcontact aanwezig waar mijn huidige modem mee verbonden is.
Ik heb gebeld met de klantenservice van Odido en kreeg te horen dat het erom ging waar ik de aansluiting zou willen hebben. Ik heb toch mijn twijfels over dit antwoord. Bij het inplannen van de afspraak wordt duidelijk gevraagd waar de aansluiting zich bevindt (niet waar deze moet komen) en de aansluiting wordt omschreven, zodat ik deze kan herkennen, maar een dergelijke aansluiting is er niet. Ook de verwachte tijd dat de werkzaamheden gaan duren die ik kreeg nadat ik de afspraak inplande (30 minuten) doet mij vermoeden dat er niet op wordt gerekend dat er nog een glasvezelkabel getrokken moet worden naar mijn woning vanuit de straat en een aansluiting moet worden geïnstalleerd in de meterkast.
Om te voorkomen dat de monteur straks niet vooruit kan en ik tijdelijk zonder internet zit of dat er onverwachts extra installatiekosten bij gaan komen, wil ik graag weten of bekend is dat de genoemde werkzaamheden nog moeten plaatsvinden.
Beste antwoord door Ishana van Odido
Bekijk origineel