Sinds 20 oktober wacht ik op mijn aansluiting. Alle stappen zijn gerealiseerd, m.u.v. activeren lijn en verzenden glasvezelconverter. De status in het systeem loopt al weken achter, herhaaldelijk bellen geeft geen resultaat. Als ik de converter heb kan ik het zelf aansluiten en is Guideon niet nodig. Dit ook al een paar keer aangegeven, maar het resultaat blijft nul. Graag per omgaande met een spoedzending de converter opsturen en zorgdragen dat de lijn actief is.
Hallo
Glasvezel wordt altijd door de monteur geïnstalleerd en soms is er ook nog een fysieke handeling buitenshuis nodig.
Heb je thuis wel al een glasvezelaansluitpunt en wat is de status nu in je T-Mobile thuis account?
Hoi
Fijn dat je aan de bel trekt, dit kunnen we snel oplossen!
Onze aannemer moet nog een aantal werkzaamheden verrichten voordat ze de glasvezellijn kunnen activeren alleen lukt het ze niet om contact met je te krijgen. Klopt het dat je bent gebeld op 31-10, 1-11, en 3-11 door een onbekend nummer? Zij hebben je ook een sms gestuurd waarmee je contact met hen kunt opnemen. Ze hebben je geprobeerd te contacteren op je nummer dat eindigt op 89. Mocht je liever een ander nummer bij ons door willen geven dan is dat zeker ook mogelijk.
Zodra het ze is gelukt om de glasvezelaansluiting helemaal in orde te maken zullen zij dit aan ons doorgeven en dan sturen wij automatisch een installatiepakket met daarin een Media Converter toe. Daarnaast zullen wij je ook een email en SMS sturen met daarin een link voor een installatieafspraak met Guidion die essentieel zijn voor de installatiegarantie.
Ik hoop dat je snel contact met ze weet te leggen!
Hoi
Fijn dat je aan de bel trekt, dit kunnen we snel oplossen!
Onze aannemer moet nog een aantal werkzaamheden verrichten voordat ze de glasvezellijn kunnen activeren alleen lukt het ze niet om contact met je te krijgen. Klopt het dat je bent gebeld op 31-10, 1-11, en 3-11 door een onbekend nummer? Zij hebben je ook een sms gestuurd waarmee je contact met hen kunt opnemen. Ze hebben je geprobeerd te contacteren op je nummer dat eindigt op 89. Mocht je liever een ander nummer bij ons door willen geven dan is dat zeker ook mogelijk.
Zodra het ze is gelukt om de glasvezelaansluiting helemaal in orde te maken zullen zij dit aan ons doorgeven en dan sturen wij automatisch een installatiepakket met daarin een Media Converter toe. Daarnaast zullen wij je ook een email en SMS sturen met daarin een link voor een installatieafspraak met Guidion die essentieel zijn voor de installatiegarantie.
Ik hoop dat je snel contact met ze weet te leggen!
Helaas is jullie systeem niet up to date, alles is gerealiseerd, m.u.v. het ontvangen van de glasvezelconverter en het evt activeren van de lijn. Vanochtend door de Servicedesk en alles zou nu goed staan waardoor Guidion in actie kan komen.
Hoi
Hoi
Ja, dat klopt, maar ik moet wachten op de mediaconverter, zodra ik de trace&track link heb kan ik gaan inplannen. Doe ik het eerder dan is er dus het risico dat deze nog niet beschikbaar is en de monteur voor niets komt.
Dank voor je info.
Dank voor je info.
Ik ben bang dat ik nog langer moet wachten, heb tot op heden nog steeds geen track&trace mogen ontvangen.
Hi
Hi
Dank voor je info.
Heb vanochtend idd de link ontvangen, echter het verzendadres was niet correct. Het pakket was nog niet gesorteerd dus de servicedesk heeft een herroutering gemeld naar een servicepunt zodat het daar vandaag nog afgeleverd zou worden. Sneller dan een nieuwe verzenden. Later een nieuwe melding van DHL ontvangen dat het morgen pas na 13:00 beschikbaar is.
Dus m.a.w. alles wat mis kan gaan gaat ook mis.
Hi
Hi
Guidion heb ik gisteren al op de hoogte gebracht, toen was hij vrij en niet bereikbaar, wel een aantekening in het systeem. Vandaag bericht dat hij ziek is en dat zij iets proberen te regelen. Wacht. nu op bevestiging dat het pakket onderweg is naar het servicepunt en dan neem ik contact op om iets snel te kunnen realiseren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.