Goedemorgen,
Word een lange tekst, zie het maar als klantfeedback (Mijn verzoek ligt bij de technische dienst).
Twee weken geleden ben ik verhuisd. Erg fijn dat tmobile glas aanbied op het nieuwe adres. Bij het doorgeven van de verhuizing werd mij verteld dat ik helaas een nieuw contract moest krijgen omdat het nieuwe beleid was dat bij een nieuw adres een nieuw contract hoort. (glas 1000/1000))
Prima, dat kan.
Vervolgens Met de klantenservice afgesproken dat ik mijn oude hardware meenam (op het converter kastje na) en dat een monteur zou langskomen om de boel aan te sluiten.
Tmobile zou nieuwe hardware naar het nieuwe adres sturen.. hier was alleen een huwei kastje opgestuurd…
Ik heb direct T-mobile gebeld en aangegeven dat ik de nieuwe modem wil omdat ik VR content maak / Stream (8k spul). dan is het 802.11AX (Wifi6) echt inmiddels wel een vereiste Voor mij is 802.11/AC VS AX dag en nacht.. deze moet aan mijn Netgear setup te koppelen (Wifi6 MESH)
De man die ik heb gesproken ging de modem laten toezenden zodat ik de oude retour kon doen.
Ondertussen is de monteur langsgeweest en heeft netjes het glas aangesloten en is weggegaan.
We zijn weer bijna een week verder en nog steeds geen Zyxel modem die me beloofd was (waar Tmobile aangeeft deze sinds vorig jaar aan nieuwe contracten te leveren).
Dus ik bel vandaag op en krijg het volgende te horen:
De dame aan de telefoon vertelde mij :
Je hebt geen nieuw contract want je bent al een klant bij ons dus dat geldt niet voor u
Wij leveren geen nieuwe modems aan bestaande klanten die al een huawei modem hebben persoon die dat heeft beloofd, had dat niet mogen beloven”
Maarja, Ik ben een klant en je begrijpt, belofte maakt schuld… dus dan vraag ik me af:
Waarom heb ik dan een nieuw contract nodig!? want ik heb een nieuw contract, die hebben jullie mij afgedwongen bij deze verhuizing.
Kunnen jullie wat helderheid verschaffen?
Moet mijn partner een nieuw contract afsluiten om met de tijd mee te gaan??
Waarom is een nieuwe modem opsturen en de oude retour krijgen zo'n probleem?
Moet ik mijn eigen modem aanschaffen?
Kijk, Tmobile lost het uiteindelijk altijd op maar als klant moet ik telkens echt er achteraan. Anders had ik zonder enige terugkoppeling nog een week zitten wachten.
en met mijn werkzaamheden is een grote doorvoer van data een must. en eigenlijk neemt de vraag alleen maar toe en ik wist dat met verhuizen een nieuwe modem zou komen (stond al een jaar op de site)
Ik ben een beetje geërgerd door de beloftes die niet nagekomen worden. en dat ik (zie historie als je kan) voor de zoveelste keer achter tmobile aan moet. Bij mijn vorige verhuizing (heb inmiddels een huis gekocht) was er ook al een issue en werd mij wel uiteindelijk netjes 600euro door tmobile terug geaccrediteerd maar zorgde wel voor een BKR registratie. Je kunt je voorstellen wat voor impact dat op mij had.
Nu zijn er ook weer beloftes gedaan..
En alhoewel het goed kan komen (Verzoek ligt bij de technische dienst) ik heb er weinig vertrouwen in.
Groetjes, Bas.