Op 26-4-2023 heb ik een nieuw glazvezelnetwerk abonnement afgesloten maar tot op heden is deze nog steeds niet aangesloten en heb ik voor het laatst 29-09-2023 contact over gehad vanuit Odido (nav een belletje vanuit mij) ik kreeg een bericht en daar stond het volgende in:
Volgens ons systeem loopt jouw bestelling administratief niet door omdat de aannemer Open Dutch Fiber niet heeft afgemeld dat ze 08-09-2023 zijn langsgeweest voor de huisaansluiting. En hierdoor is Guidion nog steeds niet aangestuurd om de installatie te voltooien.
Wij hebben navraag uitgezet naar de aannemer om dit in orde te maken, zodat je z.s.m. opgeleverd kan worden.
Maar inmiddels zijn we weer een maand verder en ik heb nog steeds niks vernomen, of verdere informatie gehad. Ik weet ook niet of Open Dutch Fiber zich inmiddels wel heeft afgemeld.
Ik wil graag meer informatie over hoe nu verder, gelukkig betaal ik nog niks e.d. maar mijn geduld begint wel op te raken en vooral gebrek aan communicatie en de slechte communicatie over de aansluiting en inmiddels 6 maanden verder dan de aanvraag datum. Terwijl dat niet is gemeld bij het aanvragen dat het zo lang kan duren.