Skip to main content

Dag Allen,

Momenteel worden de eerste adressen binnen ons nieuwe glasvezelnetwerk in Edam Volendam aangesloten op Glasvezel. Ziggo is de eerste die de klanten overzet op glasvezel. Ik was ook als een van de eerste aan de beurt maar heb het niet gedaan omdat mijn abbonement 1 op 1 werd overgezet. Je wordt dus niet gezien als nieuwe klant en betaald dus erg veel geld voor dezelfde snelheid die je had. Op ons netwerk komen 11 aanbieders onder andere Odido. Waardoor je meestal kan overstappen voor een lagere prijs.

Mijn vraag aan de Odido moderators of er vanuit Odido ook al een projectgroep wordt opgezet om de eerste mensen misschien in test verband aan te sluiten op het glasvezelnetwerk in Edam Volendam.

Ik zou me graag aanmelden en een contract afsluiten. Ben al jaren Odido gebruiker voor mijn mobiel.

Ik.hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Mark

Hallo ​@Millennium1980 Fijn eindelijk glasvezel, zelf kan ik ook niet wachten.

Nu je vraag “wat is het voordeel voor Odido en jullie om zo’n groep te beginnen?

Of Odido op dat glasvezel project kan leveren kun je zien als je de postcode checker van Odido gebruikt. Als op jouw adres geen glasvezel mogelijkheid naar boven komt,  dan gaat het niet via Odido. De postcode checker is leidend en kan niet door de klantenservice overruled worden.

@Cristien voor mij sneller toegang tot het glasvezelnetwerk en voor Odido iemand die veel ervaring heeft netwerken en ICT . Zo kunnen we gezamenlijk kijken waar we tegenaan lopen met dit nieuwe netwerk. Dat was ook de bedoeling bij Ziggo.

Reageer