Skip to main content

Sind 2 september Probleme met de Internet van T mobile thuis namelijk geen internet bijna 4 weken all...Bij Guidion afspraak gemaakt en dan wachten voor antwoord..... zucht ben wanhopig is er iemand die kan mij echt hier helpen?? 

Hallo @Lukasz82 

Gaat het om een DSL of glasvezelverbinding?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je aan, uit of knipperen op de mediaconverter en gaat de internetkabel naar de WAN poort van de router?


Het gaat om DSL ik heb alles geprobeerd wat kon ik op de internet vinden maar helaas geen oplossing 


Hi @Lukasz82, dank voor je reactie! Ik wil graag met je meekijken naar de afspraak met Guidion. Normaliter kan ik dit doen door het account wat aan je e-mailadres is gekoppeld. Bij jou is dat niet het geval en daarom wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer te sturen via een privébericht. Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt! 


Reageer