Beantwoord

problemen met installatie

  • 1 December 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik heb in september glasvezelinternet bij Odido aangevraagd. De Guidion monteur zou in oktober langs komen, maar kwam niet opdagen zonder afmelding; blijkbaar waren er nog problemen met het signaal. Later een nieuwe aansluitdatum gekregen, en opnieuw een afspraak met een monteur gemaakt, op 1 december. Dit keer kwam de monteur wel, maar anderhalf uur te laat (zonder melding vooraf). Daarnaast bleek er weer geen signaal dus konden de werkzaamheden niet voltooid worden. Het begint een beetje een frustrerende ervaring te worden: waarom krijg ik steeds een afspraak met een monteur (waarvoor iemand thuis moet blijven) als het signaal er blijkbaar nog niet is? En hoe krijg ik duidelijkheid wanneer ik de aansluiting wel kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 3 December 2023, 14:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Joost Zegwaard, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en heb dit meteen doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk oppakken. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer