Even het volgende.
op 11-08-2021 vraag ik tmobile mobiel bellen aan en tevens meteen internet en tv thuis.
Vanwege mijn bedenktijd bij mijn vorige provider kon ik geen gebruik maken van overstap service.
op 20-08 zeg ik in mijn bedenktijd de glas 50/50 op bij KPN deze laat men uit coulance doorlopen tot de 24e omdat dan Guideon de nieuwe verbinding zou realiseren.
Ik heb gevraagd aan zowel KPN als T-Mobile of dit geen problemen zou geven.
Nee hoor was het antwoord de 24e rond 08.00 uur zal uw verbinding bij KPN wegvallen en in de middag zou Guideon de Tmobile aansluiting maken.
De 24e een smsje dat de monteur ziek was en het wel even zou duren.
Na veel aandringen kwamen ze alsnog de 25e maar toen met 2 man ik zelf was niet thuis maar mijn vriendin wel er werd veel in het buitenlands gesproken door de 2 heren in het bijzijn van mijn vriendin wat ik niet netjes vind en daarnaast was de conclussie dat er iets mis was met de glas lijn er kwam geen licht binnen zeiden ze ook hadden ze niks aangesloten verder en zou KPN eerst moeten komen.
Volgens Tmobile zou de KPN de boel werkend opleveren.
De 26e een KPN monteur die verteld er verkeerde kabels uit de patchkast waren getrokken enz enz maar er nu wel glas binnen kwam
Maar dat nu de mediaconverter stuk zou zijn en dus nog geen werkende verbinding.
Vandaag 30-08 na veel aandringen was namelijk eerst gespland voor 8 SEPTEMBER waar ik niet mee akkoord ging dus eindelijk een werkende internet lijn converter was niet stuk de boel was verkeerd aangesloten iets met een dipswitch? van 2 naar 3? en utp kabel niet juist? geen idee verder nu wel inet geen tv want ik had nog superwifi punten van KPN maar deze werken volgende de Guideon meneer niet met TMobile ik heb een Zyzell modem gekregen en daar kan die superwifi niet mee overweg de STB wordt dan geblokkeerd wordt er gezegd en ik heb nog altijd geen tv
Advies was om een setje te kopen bij Tmobile en dan de lan aansluiting te gebruiken om de STB weer aan te sluiten.
Dit maar gedaan maar ik kan er niet bij waarom de punten van KPN ook niet werken mesh is toch mesh?
Kortom ben na 6 monteurs en nog geen tv er wel een beetje klaar mee.