Hallo @2116
Fijn dat alle diensten al werken tenminste maar je abonnement lijkt administratief nog niet in orde te staan, dit kan een moderator voor je regelen.
Eigenlijk hoefde je KPN niet zelf op te zeggen omdat je ook nog niet betaald voor T-Mobile, pas vanaf het moment dat alles administratief ook goed staat.
Hoi @2116 ,
Ik zie dat je inderdaad gewoon gebruik kan maken van de verbinding, supergoed! We gaan er voor zorgen dat ook aan de achterkant alles goed komt te staan. Ik vermoed dat een fabrieksreset dit voor elkaar maakt. Hoe je deze precies doet, staat in de Wiki:
Wil je me laten weten wanneer je deze hebt uitgevoerd? Dan check ik direct of het aan de achterkant ook helemaal moet kloppen.
Hallo @2116
Fijn dat alle diensten al werken tenminste maar je abonnement lijkt administratief nog niet in orde te staan, dit kan een moderator voor je regelen.
Eigenlijk hoefde je KPN niet zelf op te zeggen omdat je ook nog niet betaald voor T-Mobile, pas vanaf het moment dat alles administratief ook goed staat.
Hoi @2116 ,
Ik zie dat je inderdaad gewoon gebruik kan maken van de verbinding, supergoed! We gaan er voor zorgen dat ook aan de achterkant alles goed komt te staan. Ik vermoed dat een fabrieksreset dit voor elkaar maakt. Hoe je deze precies doet, staat in de Wiki:
Wil je me laten weten wanneer je deze hebt uitgevoerd? Dan check ik direct of het aan de achterkant ook helemaal moet kloppen.
Ik heb het modem gereset.
ik heb weer ingelogd in my-tmobile thuis, maar hij blijft hangen op onderweg en installeren.
ik heb in een topic van T-mobile gelezen met iemand met hetzelfde probleem.
Ik wacht het weer af
Het abonnement is wel door t-mobile zelf opgezegd nadat ik op 3 januari contact had opgenomen met t-mobile.
Ik heb vanaf 27 december geen gebruik meer kunnen maken van KPN diensten terwijl ik wel moest betalen,waarschijnlijk t/m 5 januari en omdat ik daar meerdere diensten afnam is de rekening veel hoger.
Hi @2116 ,
Ik zie aan de achterkant dat door de fabrieksreset alles goed is afgerond, wat ook kenbaar is in My T-Mobile Thuis. Dat doet mij deugd om te zien en daardoor is ook de overstap helemaal afgerond. Betreft de kosten, zullen de kosten bij ons ook vanaf nu pas lopen, omdat de bestelling niet helemaal was afgerond. Kan je bevestigen dat aan ook jouw bevindingen hierbij overeenkomen? Ik hoor het graag van je!
Het is helemaal goed nu.
Ben daar erg blij mee.
Vriendelijk bedankt voor de service en een prettige dag toegewenst
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice.
29 december - Bestelling T-mobile thuis en keuze voor overstapservice. Diezelfde dag nog bevestiging en acceptatie overstap aanvraag.
31 januari - monteur langs geweest en modem + tv kast geïnstalleerd. Alles werkt top.
3 februari - Contact gehad met klantenservice, omdat in my T-mobile thuis de bestelling blijft hangen op ‘Onderweg en installeren’. Hierdoor lijkt de overstapservice niet compleet te worden gemaakt. Ziggo heeft al een factuur afgeschreven en mijn klantvoordeel voor t-mobile thuis is ook nog niet verwerkt.
Ze zouden een ‘ticket’ hebben aangemaakt om te onderzoeken waar het aan ligt.
14 februari - Nog maar een keer gebeld, omdat er nog niets is gebeurd. Wederom zou er nog een ticket worden aangemaakt.
Wie kan mij hier helpen? Wie kan ervoor zorgen dat het bolletje van ‘Bestelling onderweg en installeren’ veranderd in ‘Afgerond’. Ik heb er namelijk niet echt vertrouwen in dat deze tweede ticket wel word opgepakt.
Hallo @aaronwieanders
Kan je eens een fabrieksreset uitvoeren van de Zyxel zoals hierboven? Mocht het niet helpen dan kan een moderator met je meekijken
Hallo @aaronwieanders
Kan je eens een fabrieksreset uitvoeren van de Zyxel zoals hierboven? Mocht het niet helpen dan kan een moderator met je meekijken
Fabrieksreset uitgevoerd, maar het lijkt niet te helpen! My T-mobile thuis geeft nog steeds onvoltooid aan..
Hoi @aaronwieanders, bij jou ligt het verhaal iets anders, ik heb het voor je uitgezocht! De monteur heeft aangegeven dat het installatiepakket niet compleet was en dat hij daarom zijn bezoek niet kon afmelden. Pas na een succesvolle afmelding van zijn bezoek, wordt jouw abonnement administratief aangemeld. Mist er nu nog iets om jouw aansluiting helemaal volledig te maken of is alles compleet? Laat het mij weten, dan kan ik vervolgstappen ondernemen!
Hoi @aaronwieanders, bij jou ligt het verhaal iets anders, ik heb het voor je uitgezocht! De monteur heeft aangegeven dat het installatiepakket niet compleet was en dat hij daarom zijn bezoek niet kon afmelden. Pas na een succesvolle afmelding van zijn bezoek, wordt jouw abonnement administratief aangemeld. Mist er nu nog iets om jouw aansluiting helemaal volledig te maken of is alles compleet? Laat het mij weten, dan kan ik vervolgstappen ondernemen!
Bedankt voor je reactie! Alles zat op de goede plek, alleen nog niet geactiveerd. De oude provider was nog verbonden. Ik had bij thuiskomst van werk pas alles aan- en in werking gezet. Alles is compleet en werkende!
Hoi @aaronwieanders, heel fijn om te horen dat je het snel kon oplossen en dat je inmiddels volledig verbonden bent! Ik wens je nog veel plezier met het internet toe.
Hoi @aaronwieanders, heel fijn om te horen dat je het snel kon oplossen en dat je inmiddels volledig verbonden bent! Ik wens je nog veel plezier met het internet toe.
Haha ja, ik ben alleen nog aan het wachten op de verwerking in My T-mobile Thuis…. dat dit bolletje op voltooid komt. Klantvoordeel is namelijk ook nog niet verwerkt