Ongelofelijk dat het zo lang duurt tot je aangesloten bent, bellen helpt niet want het bekende afschuif systeem ja licht bij de netwerk leverancier. Ben al 6 weken aan het bellen pure onkunde bij de service medewerkers eerst een fout bij de overstap nu een fout bij de netwerkaanvraag, alleen maar drama. Niks helpt meer en wij maar wachten, dus moest dit even kwijt, zal ook wel niet helpen, want we zijn maar een klantje.
Problemen bij Aansluiten
Beste antwoord door Boris
Hi
Dank je wel voor het delen van je gevoel en situatie. Dit is verre van de ervaring die wij voor ogen hebben en wil daarbij ook mijn excuses aanbieden. Ik hoop je met mijn bericht meer duidelijkheid te kunnen geven over de gang van zaken.
Voordat een Glasvezelverbinding bij jou geïnstalleerd kan worden, is het nodig dat de netwerkbeheerder de lijn activeert. Er moet dan, onder andere vanuit de wijkcentrale, ervoor worden gezorgd dat het signaal over de lijn wordt verstuurd. Omdat dit meer werk lijkt te zijn, kost dit langer dan gepland.
Om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk gebeurt, doen wij elke dag navraag bij de netwerkbeheerder wanneer dit mogelijk is. Ook wij zijn hierbij afhankelijk van de netwerkbeheerder, het liefst zien we je vandaag nog online.
Om je in de tussentijd van een tijdelijke bron van internet te voorzien, wil ik je vragen of je in het bezit bent van een T-Mobile SIM kaart. Wanneer dit het geval is, regel ik graag een Unlimited voucher voor je, waardoor je voor 7 dagen Unlimited data hebt. Op deze manier kan er via een hotspot alsnog een verbinding tot stand worden gebracht.
Mocht je vragen hebben, laat het ons vooral weten. We zitten hier op de Community voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.