Skip to main content

Zoals de titel aangeeft heb ik bepaalde problemen met een aanvraag voor internet thuis.

toen ik wou aansluiten bij Odido omdat ik ook mobiel bij odido heb, ging dat heel makkelijk kon een aansluiting datum kiezen. Word ik een paar dagen later door Guidion gemailt aansluiten kan niet word 2 weken later (waarom kan ik dan die dag aangeven en is er geen probleem als de verkoper aan de deur staat??) prima even bellen. Kreeg een voucher voor unlimited internet, oke overleef ik wel heb ik voor het pakket wat ik zou ontvangen een ander afleveradres gekozen dan waar ik naartoe ga verhuizen omdat het nu nog een airbnb is (woning heb ik gekocht maar nu nog een airbnb). Krijg ik een mail van DHL uw pakket van Odido is onderweg voer ik mijn postcode (waar het heen gestuurd zou worden) in, melding: postcode onbekend, oke?? Ik weer voor de 100ste keer bellen nee is geleverd op postcode van de nu nog airbnb toen brak me klomp. Eerste domper dat het ansluiten dus niet kan op mijn aangegeven datum en dat de levering ook verkeerd gaat, heb heel veel tijd aan de klanten service lijn moeten hangen, van Odido naar Guidon gestuurd worden en verse visa. Waarom is dit zo moeilijk gegaan dat ik nu uiteindelijk voordat ik internet heb gehad extreem ontevreden ben?

Hoi @Sqalley, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat het pakket nu ligt bij een DHL ServicePoint en je het daar kunt ophalen. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Voor nu wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana

Reageer