Skip to main content
Beantwoord

problem

  • 8 januari 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Goedemiddag, ik wil u graag informeren dat ik het pakket van de koerier heb ontvangen en ik heb alle apparaten aangesloten, maar het internetlampje brandt nog steeds rood. Wanneer zal mijn signaal klaar zijn?

mijn klantnummer is ***(bewerkt door moderator)

Groeten Adrian

 

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@feckoadrian85, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Ik geef je graag meer informatie over de installatie van Glasvezel. De glasvezelapparatuur is zeer fragiel, daarom sturen we altijd een monteur aan. Zo weten we zeker dat jij direct kunt genieten van Internet. Ik zie dat je de afspraak hebt ingepland voor 24 januari, dan zal je verbinding ook actief worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

1 reactie

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@feckoadrian85, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Ik geef je graag meer informatie over de installatie van Glasvezel. De glasvezelapparatuur is zeer fragiel, daarom sturen we altijd een monteur aan. Zo weten we zeker dat jij direct kunt genieten van Internet. Ik zie dat je de afspraak hebt ingepland voor 24 januari, dan zal je verbinding ook actief worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen