Gebruik gemaakt van de service van T-mobile “probleemloos overstappen”. We zeggen u oude abonnement pas op als het nieuwe (van T-mobile) werkt.
Helaas is de werkelijkheid anders.
Donderdag 11 juni staat de installatie afspraak gemaakt om internet aan te sluiten. Afspraak staat in de middag gepland, toch is mijn oude internetverbinding al stopgezet, een half dagje valt te overbruggen. Om 12 uur voor de 1e keer met T-mobile klantenservice gebeld. Blijkt dat mijn modem nog niet geleverd is. De beste man geeft aan dat door corona de bezorging wat langer duurt, en dat het pakketje vanuit T-mobile wel al verzonden is. Ik vraag om een track en trace code maar hij zit nog bij het sorteercentrum van Post NL wordt er gecommuniceerd.
Einde van de dag als er nog steeds geen track en trace code is binnengekomen bel ik voor de 2e keer met T-mobile om te vragen waar mijn modem blijft. Deze beste man geeft aan dat het pakket nog niet vanuit T-mobile is verstuurd, hij gaat nu een opdracht aan de betreffende afdeling doorzetten om dit alsnog te doen (dit wijkt dus sterk af van hetgeen de 1e medewerker me verteld heeft). Met grote nadruk gevraagd of ze er spoed achter kunnen zetten, gezien we thuis geen internet hebben door een fout van T-mobile.
Vrijdag avond voor de 3e keer met T-mobile gebeld om te vragen waarom ik nog geen track en trace code heb. Deze man geeft aan dat de opdracht bij de betreffende afdeling ligt en hij mij niet verder kan helpen. Ik stel hem een vraag waarom het pakket niet met spoed kan worden doorgezet, en er wordt opgehangen.
Zondagmorgen controleer ik mijn mails om hopelijk ergens een track en trace code te kunnen zien, wederom niets ontvangen. Voor de 4e keer gebeld, de klantenservice gaf aan dat ze op zondag niks kunnen controleren.
Nu heb ik maandagavond de volgende installatieafspraak staan, vooralsnog ga ik ervan uit dat ik de modem dan nog niet geleverd heb gekregen. Dus kortom een top service van T-mobile om mensen waarschijnlijk een week zonder aansluiting te laten zitten, terwijl iedereen in de huidige omstandigheden thuis moet werken. En blijkbaar is een modem met spoed opsturen ook niet mogelijk.
Ik ben over T-mobile (mobiel) altijd super tevreden, maar deze service is gewoon slecht. T-mobile had zelf kunnen inventariseren of het modem uitgestuurd was, nee, dan ook niet het oude abonnement laten beëindigen. ALs je vraagt hoe T-mobile de fout die zij gemaakt hebben, gaan oplossen, is het enige wat je krijgt te horen. U kunt een vouchercode ontvangen. En dit terwijl alle webwinkels binnen 24 uur een pakket kunnen leveren.
maar eens gaan bellen, blijkt dat het modem nog niet geleverd is.