Wij gaan per 8 maart over van Tweak naar Odido.
alleen is op 26 februari de verbinding met Tweak stopgezet. Dus geen internet meer.
Odido geeft aan hier geen rol in te spelen en verwijst naar Tweak. Via Tweak toch weer bij een Odido medewerker terecht gekomen die aangeeft dat e-fiber de connectie heeft gestopt.
ik ben nog tot 8 maart op vakantie in Mexico en ben al bijna €70,00 aan bellen kwijt in de wachtrij, en geen antwoord. Ik moet bij mijn data thuis op een server.
Van Tweak een mail terug dat zij niets kunnen en verwijzen mij naar Odido. Daar kom ik met de Live Chat niet in contact met iemand en bellen kost gewoon te veel. E-fiber reageert gewoon niet na 2 x mailen.
hoe kom ik met iemand van Odido via de mail in contact die mij kan helpen. Odido is voor mij de contract partij en moet vanuit die hoedanigheid actie nemen bij de genoemde partijen.
Hoe verder te gaan??
Marco Bontje
XXX (hou rekening met -/-6 uur tijdverschil