Hallo @Cybernation
Heb je ook jouw adres ingevoerd op de postcodecheck?
Als de postcodecheck aangeeft dat er 1000 MB beschikbaar is dan is er dus ODF mogelijk, je kan binnen 4 weken worden overgezet naar ODF en wanneer je wordt overgezet zit je maximaal een paar uurtjes zonder internet. Je gaat ook geen nieuwe contract aan dus je huidige blijft lopen.
Een moderator kan dit voor je in gang zetten.
@Waqqas ja uiteraard met mijn eigen adres getest. Ik wacht de reactie van moderator’s rustig af.
@Cybernation
Oke, dan kan je dus gewoon overgezet worden van WBA naar ODF zonder te hoeven opzeggen
Hi @Cybernation Ik heb gelijk met je meegekeken. Ons ODF netwerk is inderdaad op jouw adres beschikbaar met een snelheid van 1000Mbit/s! Wij kunnen de netwerkmigratie voor je in werking zetten, maar lees eerst wat het voor jouw abonnement betekent:
- Je huidige contracttermijn blijft ongewijzigd
- Je betaalt geen aansluit- en installatiekosten
- Je blijft online tijdens de omzetting (Kan zijn dat je kort wordt onderbroken tot wanneer de monteur langskomt om apparatuur te installeren)
- Indien nodig sturen we nieuwe apparatuur naar je op, een monteur komt dit gratis voor jou installeren
- Prijswijziging naar een Internet Premium abonnement (€40 excl. Klantvoordeel)
- Als je momenteel Klantvoordeel ontvangt, blijft het huidige Klantvoordeel van toepassing en hoef je niet opnieuw te activeren.
Mocht je hiermee akkoord gaan? Geef dan even een gil, dan ga ik de netwerkmigratie voor je in orde maken. Houd er ook rekening mee dat de netwerkmigratie op zijn vroegst in de week van 16 augustus kan plaatsvinden als wensdatum. Mocht je liever op een specifieke datum op een later moment de netwerkmigratie willen, dan kan je ook voor deze datum een wensdatum aan ons doorgeven, geef dit dan wel even aan!
Hi @Cybernation Ik heb gelijk met je meegekeken. Ons ODF netwerk is inderdaad op jouw adres beschikbaar met een snelheid van 1000Mbit/s! Wij kunnen de netwerkmigratie voor je in werking zetten, maar lees eerst wat het voor jouw abonnement betekent:
- Je huidige contracttermijn blijft ongewijzigd
- Je betaalt geen aansluit- en installatiekosten
- Je blijft online tijdens de omzetting (Kan zijn dat je kort wordt onderbroken tot wanneer de monteur langskomt om apparatuur te installeren)
- Indien nodig sturen we nieuwe apparatuur naar je op, een monteur komt dit gratis voor jou installeren
- Prijswijziging naar een Internet Premium abonnement (€40 excl. Klantvoordeel)
- Als je momenteel Klantvoordeel ontvangt, blijft het huidige Klantvoordeel van toepassing en hoef je niet opnieuw te activeren.
Mocht je hiermee akkoord gaan? Geef dan even een gil, dan ga ik de netwerkmigratie voor je in orde maken. Houd er ook rekening mee dat de netwerkmigratie op zijn vroegst in de week van 16 augustus kan plaatsvinden als wensdatum. Mocht je liever op een specifieke datum op een later moment de netwerkmigratie willen, dan kan je ook voor deze datum een wensdatum aan ons doorgeven, geef dit dan wel even aan!
@Demi Bedankt voor je reactie, ik heb je even persoonlijk bericht gestuurd voor verdere afhandeling.