Skip to main content

Ik heb al sinds 13 oktober 2023 een probleem met orders die niet doorlopen, zowel het mij aan de telefoon gedane verlengaanbod als andere orders lopen niet door voor Odido thuis glasvezel. Bellen, webcare via x, Facebook en dit forum hebben me tot nu toe geen steek verder gebracht. Inmiddels een melding bij de ACM gedaan. 

Om een oplossing te forceren wil ik Odido formeel in gebreke stellen. Ik zie echter nergens een postadres. Heeft iemand dat? Vast bedankt. 

Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag.

Maar vergeet niet, er is geen verlengaanbod voor glasvezel...


Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag.

Maar vergeet niet, er is geen verlengaanbod voor glasvezel...

Dat is er wel, heb het contract in mijn mailbox.


Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag.

Maar vergeet niet, er is geen verlengaanbod voor glasvezel...

 

Even goed, bedankt voor het antwoord. Een formele brief kan helpen.n


Ik weet niet of je dat kunt afdwingen.  Maar succces!


Reageer