Skip to main content

Hallo, afgelopen week is na veel ellende op het adres eindelijk de glasvezel aangelegd.

Eerst was het adres geblokkeerd waardoor er 3/4 maanden geen internet beschikbaar was.

Daarna kon alleen DSL omdat mijn appartement bij de aanleg van glasvezel overgeslagen was. 

Afgelopen maand eindelijk de glasvezel kabel doorgetrokken en dan afgelopen week eindelijk de glasvezel!

Hier kon ik welgeteld 2 uur van genieten tot ik een tmobile mail kreeg dat hun de verbinding van KPN (netwerkbeheer) hadden overgenomen. En nu heb ik helemaal geen internet meer.

Vanaf het moment van overschrijven blijft het PON lampje op het Huawei kastje knipperen en wil hij geen ontvangst creëren. Na een aantal keer tmobile gebeld te hebben en een aantal uur te hebben getelefoneerd was de geboden oplossing een hotspot van een week lang. Opzich prima, alleen kan mijn desktop deze niet goed ontvangen en is guidion 19 januari pas hier voor een check.

 

Wat kan ik in de tussentijd zelf doen om dit probleem op te lossen, behalve elke dag bellen in de hoop eerder geholpen te kunnen worden?

En nadat deze hotspot is afgelopen, heb ik dan ook recht op nog een tot het is opgelost?

 

Mvg Yeroen

Is Guidion al eerder geweest om de apparatuur te plaatsen en de aansluiting op te leveren? Als je dit namelijk zelf hebt gedaan dan is het administratieve deel nog niet klaar en zal de oplevering van het product dys op 19 januari zijn.


Hi, ja het is guidion geweest die dit heeft aangelegd. En kpn heeft de verbinding geactiveerd.

Nadat kpn is geweest en de eerste mail van tmobile is het probleem ontstaan.

 

 

 

 

 

 

 


Goedemiddag @Zurestip, welkom op de Community! 🙋‍♂️
Op dit moment kan ik je geen verdere hulp bieden; het is nu wachten totdat onze specialisten én de netbeheerder er samen uitgekomen zijn zodat jij en werkende glasverbinding hebt. In de tussentijd kan ik je wel voorzien van nog een Unlimited Internet voucher. Ik zal deze direct naar je versturen middels een privébericht.

Veel succes en sterkte! 


Reageer