Hallo, afgelopen week is na veel ellende op het adres eindelijk de glasvezel aangelegd.
Eerst was het adres geblokkeerd waardoor er 3/4 maanden geen internet beschikbaar was.
Daarna kon alleen DSL omdat mijn appartement bij de aanleg van glasvezel overgeslagen was.
Afgelopen maand eindelijk de glasvezel kabel doorgetrokken en dan afgelopen week eindelijk de glasvezel!
Hier kon ik welgeteld 2 uur van genieten tot ik een tmobile mail kreeg dat hun de verbinding van KPN (netwerkbeheer) hadden overgenomen. En nu heb ik helemaal geen internet meer.
Vanaf het moment van overschrijven blijft het PON lampje op het Huawei kastje knipperen en wil hij geen ontvangst creëren. Na een aantal keer tmobile gebeld te hebben en een aantal uur te hebben getelefoneerd was de geboden oplossing een hotspot van een week lang. Opzich prima, alleen kan mijn desktop deze niet goed ontvangen en is guidion 19 januari pas hier voor een check.
Wat kan ik in de tussentijd zelf doen om dit probleem op te lossen, behalve elke dag bellen in de hoop eerder geholpen te kunnen worden?
En nadat deze hotspot is afgelopen, heb ik dan ook recht op nog een tot het is opgelost?
Mvg Yeroen