Skip to main content

Goedenavond,

Bij mij is laatst T-Mobile glas (via ODF) aangelegd. De vrienden van Guidion zouden komen om het modem aan te sluiten. Nu heb ik vandaag ruim 4 uur op Guidion zitten wachten en na een half uur bellen met T-Mobile (Guidion zelf had 45 minuten wachttijd) kreeg ik als antwoord “Guidion weet ook niet waar de monteur is”  om uiteindelijk een SMSje te krijgen van Guidion dat de monteur is uitgevallen en ze snel contact opnemen.

Omdat ik niet zoveel zin heb om weer een halve dag op ze te wachten heb ik zelf de mediaconverter en het modem maar even aangesloten (Ik zit in de IT dus dat lukt me nog wel). Het PON lampje blijft alleen knipperen dus ik vermoed dat mijn abonnement nog geactiveerd moet worden.

Mijn vraag: Kan T-Mobile dit op afstand of ben ik toch echt afhankelijk van die derde partij (in wie ik niet zoveel vertrouwen heb eerlijk gezegd).

Alvast bedankt!

@marinh De technische dienst geeft aan dat de swap van converter nu eindelijk gewerkt heeft; ik zie ook ineens een uptime op de WAN (binnenkomende signaal) verschijnen. Kan ik hiermee het ticket afmelden voor je?

Hi Jason, Ik kan inderdaad melden dat het werkt! Zojuist alles getest en het gaat goed.

Dankjewel voor je aanbod voor een voucher. Maar gelukkig had ik Ziggo nog niet opgezegd. Die is dus niet nodig.

Zou je wel de eerste maand gratis willen toepassen?

Bedankt voor je hulp!


Fijn om te lezen @marinhe, het onderzoek is afgesloten. Ik kan geen vergoeding voor je aanmaken, de facturatie is namelijk gestart sinds het modem definitief online is, dus op 7 december. Je betaalt dus niets teveel. Ik wens je voor nu een mooie dag toe!


Fijn om te lezen @marinhe, het onderzoek is afgesloten. Ik kan geen vergoeding voor je aanmaken, de facturatie is namelijk gestart sinds het modem definitief online is, dus op 7 december. Je betaalt dus niets teveel. Ik wens je voor nu een mooie dag toe!

Beste @Cheyenne ,

Ik verzoek je vriendelijk om even het hele topic te lezen, dan zie je namelijk dat je collega @Jason heeft toegezegd dat ik de eerste maand volledig gratis krijg als vergoeding voor al jullie gestuntel

Ik neem even aan dat dat nu netjes goed gaat komen en we daar niet weer dagen over moeten gaan soebatten want dan ben ik echt heel kort klant bij jullie geweest.

Hoe kan het toch dat jullie allemaal zo slecht langs elkaar heen werken….

Graag even je bevestiging..

Voor de volledigheid:

 

@marinhIk kan wel de eerste maand volledig vergoeden. Geef me alsjeblieft een seintje op 5 december zodra de installatie dan eindelijk volbracht is, dan maak ik straks een vergoeding aan op het moment dat jouw eerste factuur verschenen is (dat zal eind december worden waarschijnlijk).

 

 


Hoi @marinh, Cheyenne geeft aan dat ze de suggestie verkeerd begreep; namens haar sorry voor het misverstand.

De vergoeding wordt nu aangemaakt en zal op een volgende factuur verrekend worden.


Hoi @marinh, Cheyenne geeft aan dat ze de suggestie verkeerd begreep; namens haar sorry voor het misverstand.

De vergoeding wordt nu aangemaakt en zal op een volgende factuur verrekend worden.

 

Hoi Jason, heeeeel fijn ik zag net het mailtje binnenkomen. Dankjewel!


Reageer