Skip to main content

Beste,

Vandaag zou er een installatiemonteur bij mij langskomen om het modem te installeren op glasvezel. Om de hardwerkende drukke monteurs wat te ontzien ben ik zelf al even met de installatie aan de slag gegaan. Aan het begin van de dag knipperde het LOS lampje nog rood. Gedurende de dag werd deze groen en begon het PON lampje te knipperen. Een kwartier later zou de monteur arriveren, ik heb deze denk ik in de auto voor de deur zien staan maar deze heeft niet aangebeld of voor de deur gestaan. Nu kreeg ik zojuist een bevestiging van het werk van de monteur dat alles in orde was. Ik vind deze service nogal bijzonder en tast nu ook geheel in het duister of mijn problemen bekend zijn, verholpen gaan worden of dat ik morgen ook nog zonder internet zit. 

Wat hulp & duidelijkheid zou fijn.

Met vriendelijke groet,

Tijs

Hi ​@Tijs1995, van harte welkom en goed dat je dit topic start! Ik snap je helemaal en sorry voor deze onduidelijkheid. Ik heb er geen gras over laten groeien en meteen meegekeken. Mij valt meteen op dat er een nieuwe afspraak met Guidion staat voor vandaag. Heeft Guidion inderdaad contact met je gezocht in de tussentijd? De installatie door de monteur is namelijk wel belangrijk, vooral als jij ziet dat er mogelijk geen licht binnenkomt. De monteur kan dit oplossen, of zet dit intern meteen door zodat het opgelost kan worden. Veel succes met de afspraak en heb je vragen, laat ze hier weten!

Reageer