Skip to main content

Planning aansluiting glasvezel

  • 19 June 2024
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

In april heb ik glasvezel in Maastricht aangevraagd. In mei heb ik een mediaconverter gekregen. Nu is het wachten op een afspraak met een volgende partij.

Wanneer kan ik deze verwachten? Heb niks meer gehoord sinds het ontvangen van de converter.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JulesMoon 

Wat is de status in je Odido account?

Heb je wel al een glasvezelaansluitpunt in huis? Je ontvangt per mail een email om een afspraak te maken met guidion voor de installatie van de mediaconverter en router.

Status is 2: bestelling in behandeling.

 

Ik heb geen glasvezelaansluitpunt in huis  oor zover ik weet. Zie alleen een groen draadje voor uit de stoep komen

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JulesMoon, heel fijn dat je aan de bel trekt, ik kan je hierop namelijk meteen antwoord geven! De aannemer geeft aan dat ze in mei je 5 keer zouden hebben gebeld en ook een e-mail hebben verstuurd, maar dat het hen niet lukte om met jou in contact te komen. Kan je controleren of de contactgegevens in je Mijn Odido account kloppen? Je vindt je contactgegevens bij ons hier: Mijn Odido Contactgegevens.

Als je kan aangeven of de gegevens kloppen, dan kan ik een verzoek indienen bij de aannemer om opnieuw contact met je te leggen. Ik verwacht dat ze vervolgens met 1 of 2 weken contact met je op zullen nemen.

Ik ben benieuwd, ik dien graag een verzoek voor je in om opnieuw contact te leggen. Ik zie je graag genieten van een supersnelle glasvezelaansluiting! 😄

Hoi Cal,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Kun je mij het telefoonnummer/ mailadres en naam van de aannemer geven?

 

Dan weet ik welk nummer ik kan opnemen en hun mailadres als veilig instellen?

 

Verwacht dat de mail in de spam is gekomen.

 

Grtz

Jules

 

Gegevens in mijn Odido kloppen trouwens 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@JulesMoon Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik wil je de gegevens graag geven, maar ik heb hier zelf geen toegang toe. 

Ik heb daarom meteen mijn collega’s van de Fiber afdeling verzocht om contact op te nemen met de netwerkbeheerder en aannemer om na te gaan hoe het ervoor staat met de planning. Zodra ik meer weet, laat ik het je meteen weten! 

Dank je voor de moeite!

Reageer