Skip to main content

Plandatum bekend order 218015761

  • 21 August 2024
  • 8 reacties
  • 87 Bekeken

Beste Odido,

Ik ben benieuwd of er al een plandatum voor order 218015761 bekend is? De aansluiting zit namelijk al (en is al eerder door T-Mobile gebruikt) in de woning. Kan nooit veel werk zijn? Ik hoor het graag.

Hi @dku2022, ik ben meteen voor je gaan kijken.

Ik zie dat er nog gepatched moet worden in de wijkcentrale. We hebben de onderaannemer Volkers Wessel Telecom hiervoor al aangestuurd. Het is nu aan hun om de patch te plaatsen. Verder heb ik op dit moment nog geen informatie over de oplevering. Zodra de patch voltooid is zal Guidion aangestuurd worden om de installatie te doen! 


Hi @dku2022, ik ben meteen voor je gaan kijken.

Ik zie dat er nog gepatched moet worden in de wijkcentrale. We hebben de onderaannemer Volkers Wessel Telecom hiervoor al aangestuurd. Het is nu aan hun om de patch te plaatsen. Verder heb ik op dit moment nog geen informatie over de oplevering. Zodra de patch voltooid is zal Guidion aangestuurd worden om de installatie te doen! 

Hoi @Tommie van Odido ,

Heel goed nieuws vanaf deze kant. Alles werkt nu al als een trein. Heb het gehele installatiepakket aangesloten, en alles werkt al nu. Heb dus de monteur van Guidion niet meer nodig. Maar de order moet ook gereed gemeld worden… Kan met ingang van vandaag hoor. Hoe kunnen we de Guidion afspraak stoppen? De ingeplande monteur kan nu een ander weer blij gaan maken. Ik hoor het graag.


Hallo @dku2022 

Je kan het beste de Guidion monteur gewoon langs laten komen, de administratieve afronding moet Guidion namelijk doen zodat je contract kan ingaan en kunt genieten van klantvoordeel.


Hallo @dku2022 

Je kan het beste de Guidion monteur gewoon langs laten komen, de administratieve afronding moet Guidion namelijk doen zodat je contract kan ingaan en kunt genieten van klantvoordeel.

Hoi @Waqqas , heb niet zo veel verlofdagen meer. Dus ik als het niet nodig is liever niet.


Hallo Odido,

Nog even een aanvulling op voorgaande. Mijn order werkt inmiddels en ik zie in “Mijn Odido” dat ook daar alles gereed is gemeld. Het gaat er nu alleen nog om dat de Guidion monteur dus niet meer hoeft te komen en een andere Odido klant blij mag gaan maken. Kan iemand de afspraak annuleren voor mij? Ik kan dat niet zelf zie ik in de afspraken portal van Guidion.

Alvast dank.


@dku2022 Super fijn om te lezen dat alles naar behoren werkt, geweldig! 😀

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie ook dat het abonnement is geactiveerd. Ik heb daarom gelijk de afspraak voor je geannuleerd. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik sta klaar om te helpen waar nodig! 

 


@dku2022 Super fijn om te lezen dat alles naar behoren werkt, geweldig! 😀

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie ook dat het abonnement is geactiveerd. Ik heb daarom gelijk de afspraak voor je geannuleerd. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan betekenen? Ik sta klaar om te helpen waar nodig! 

 

@Teresa van Odido Heel erg bedankt voor het regelen!. Heb de annulering ook bevestigd gekregen in de email. Top! Ik heb je binnenkort inderdaad misschien nog nodig bij het activeren van het Fritzmodem. Maar we gaan nu eerst genieten van de supersnelle verbinding. 👍


@dku2022 Heel graag gedaan! 😀

Ik wacht je bericht rustig af. Zoals je zegt eerst maar heerlijk genieten! 


Reageer