Skip to main content

Per ongeluk afspraak met Guidion geannuleerd

• August 4, 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb per ongeluk mijn afspraak met Guidion geannuleerd. Zouden jullie mij een nieuwe link kunnen sturen voor het plannen van een afspraak? Het betreft een vernieuwing van mijn glasvezel abonnement. Alvast bedankt!

Mvg,

Perry

August 5, 2025

Kan gebeuren, ik help je natuurlijk graag verder. Komt goed! 😊 ​@ExePhyre 

Ik heb meteen in het systeem gekeken, maar ik zie dat de afspraaklink nog geldig is. Je kan via dezelfde link opnieuw een afspraak inplannen. Je kan ook zoals ​@Waqqas telefonisch contact opnemen met de Klantenservice van Guidion. Zij zijn te bereiken op 020-3232766. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 4, 2025

Hallo ​@ExePhyre 

Het lukt telefonisch niet meer om de afspraak opnieuw in te plannen?

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • August 5, 2025

Kan gebeuren, ik help je natuurlijk graag verder. Komt goed! 😊 ​@ExePhyre 

Ik heb meteen in het systeem gekeken, maar ik zie dat de afspraaklink nog geldig is. Je kan via dezelfde link opnieuw een afspraak inplannen. Je kan ook zoals ​@Waqqas telefonisch contact opnemen met de Klantenservice van Guidion. Zij zijn te bereiken op 020-3232766. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!