Hoi!
We zitten hier met een irritant probleem. Vandaag 3 keer over met de klantenservice van Odido gebeld, maar helaas nergens uitgekomen.
Het zit als volgt: we zijn overgestapt van Caiway naar Odido (glasvezel). De apparatuur (glasmodem + tv kastje) is aangesloten, alleen komt er geen groen licht door. De lijn is dood.
We zouden vandaag overgepatched worden in de wijkcentrale. Althans, dat is wat mij gezegd werd aan de telefoon door Odido. Vanavond nog een keer gebeld, zegt de medewerker van Odido dat er niks aan gedaan kan worden.
Wat kan er in hemelsnaam misgaan? Ons contract met Caiway loopt nog tot eind volgende maand, maar vanaf vandaag is er ineens geen signaal meer. De apparatuur van Odido werkt niet, want daar komt niks op binnen.
Waarom kan er op afstand niet worden meegekeken naar wat er in die wijkcentrale gaande is? We zitten nu zonder internet en televisie, ons hele bedrijf draait daarop dus dat is zacht uitgedrukt mooi kloten.
Iemand ervaring met deze situatie? En hoe je van het kastje naar de muur gestuurd wordt voor iets dat heel simpel hoort te zijn.
Wie en wat kan de lijn activeren? Dat hoeft hier niet op locatie te gebeuren, want hier valt niks te patchen, dat snapte de medewerker aan de telefoon geloof ik niet...