Patch glasvezel

  • 9 October 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Goedemiddag,

De glasvezelkabel is in de zomer in mijn huis binnengebracht. Eind juni heb ik mijn abonnement al aangevraagd, maar volgens de klantenservice moet er eerst een patch worden geïnstalleerd. Niemand kan mij vertellen wanneer deze dan wordt geïnstalleerd - indicaties variëren van 'deze week' tot 'volgend jaar'. Ondertussen moet ik de einddatum van mijn huidige provider steeds uitstellen. Hoe kan ik een betrouwbare indicatie krijgen? Ik ben inmiddels geneigd om mijn aangevraagde abonnement te beëindigen.

Groeten,

Vincent 

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @Vincent44, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kan zelf weinig zien over de installatie, daarom heb ik besloten onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze altijd een voicemail in! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vincent44 

Je hebt nog geen afspraak met Guidion gemaakt neem ik aan?

Het beste is om de annulering bij je huidige provider in te trekken en deze pas annuleren zodra je een afspraak met Guidion kunt maken.

Je betaalt bovendien niks tot je werkend internet van Odido hebt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vincent44, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kan zelf weinig zien over de installatie, daarom heb ik besloten onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze altijd een voicemail in! 

Reageer