Skip to main content

Vorige week woensdag heb ik contact gehad met een van jullie medewerkers over het verzenden van mijn Odido pakket. Ik zou iets horen binnen 3 werkdagen maar heb helaas nog geen reactie gehad. Mijn referentienummer is: 73582417. Zou iemand mij willen helpen? Alvast bedankt!

Hallo @floriannedekoning 

Als je alle privé velden in je community profiel even kan invullen dan kan een moderator met je meekijken ✅


Hi Waqqas, dank voor je reactie! Heb dat net gedaan :) 


Hallo @floriannedekoning 

Als je alle privé velden in je community profiel even kan invullen dan kan een moderator met je meekijken ✅

Hi Waqqas, dank voor je reactie! Heb dat net gedaan :)


Hi @floriannedekoning, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het installatiepakket gisteren naar ons distributiecentrum verzonden is. Dit houdt in dat DHL het pakket binnen enkele dagen zal ophalen om deze bij jou te bezorgen. Zodra dit het geval is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat! 


Hi @floriannedekoning, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het installatiepakket gisteren naar ons distributiecentrum verzonden is. Dit houdt in dat DHL het pakket binnen enkele dagen zal ophalen om deze bij jou te bezorgen. Zodra dit het geval is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zo weet je precies wanneer de bezorger bij je op de stoep staat! 

Hi Nora! Dank voor je reactie! Waar kan ik de verzendcode van mijn pakket vinden? 


Die ontvang je zodra het opgestuurd is @floriannedekoning


Hi Tommie, ik heb mijn pakket binnen! Dank voor jullie hulp :) 


Wat super om te zien dat het nu binnen is @floriannedekoning! Ik wil je nog van harte welkom heten bij ons en weet dat je altijd op de community terecht kan voor je vragen! 😄 


Reageer