hi - ik heb nog geen pakket ontvangen - MCM01713
en zit nu zonder internet en tv. Ik had telefonisch al doorgegeven dat het adres nog niet ontsloten is - er wordt nog gebouwd; dit zou echter geen probleem zijn, want het zou naar 2x bij een ophaalpunt terecht komen. Het is echter terug gestuurd naar jullie distributeur...
Al telefonisch contact over gehad - het zou gelijk worden opgestuurd, maar nog niks ontvangen.
Graag hoor ik van jullie.
Beantwoord
pakket nog niet binnen
Beste antwoord door Brian
Hi @Risk72 , de Community is van nature wat "trager" omdat we de community de kans willen geven om te reageren. Je pakket wordt wanneer het niet bezorgd kan worden inderdaad afgeleverd bij een ophaalpunt. Als het pakketje na twee weken nog niet is opgehaald dan wordt het door het ophaalpunt weer retour gestuurd, mogelijk is dat hier ook gebeurd. Geen zorgen, we kunnen het pakketje gewoon opnieuw opsturen alleen op dit moment heeft de bezorgdienst alleen wat vertraging in de bezorging waardoor het wat langer kan duren dan gebruikelijk. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.