Ik stap over van Ziggo naar Odido. Ik heb nog wel programma's staan op de digitale recorder van Ziggo. Kunnen die worden overgenomen?
Ik stap over van Ziggo naar Odido. Ik heb nog wel programma's staan op de digitale recorder van Ziggo. Kunnen die worden overgenomen?
Nee. Maar als je ze nog lokaal op een digitale recorder hebt staan, dan kun je ze toch ook nog bekijken nadat je niet meer bij Ziggo zit. De Mediabox Next en Next mini staan al jaar en dag alles in de cloud op. Dit dat is niet echt meer een ‘digitale recorder’ te noemen. Die programma’s kun je niet ‘overnemen’ want je gaat naar een compleet nieuw systeem.
Als je de met de digitale recorder bedoeld een HARDDISk recorder, dan staan die opnames alleen daarop. Er is in de Odido oplossing alleen CLOUD recording. Dat is de moderne versie waarbij je dus niet bij iedereen thuis een harddisk nodig hebt.
Daarmee kun je dus ook geen opnames overzetten van harddisk naar cloud. Maar als je de harddisk recorder niet terug hoeft te sturen naar Ziggo kun je die standalone en aangesloten op je TV gewoon blijven terugkijken.
Daarmee kun je dus ook geen opnames overzetten van harddisk naar cloud. Maar als je de harddisk recorder niet terug hoeft te sturen naar Ziggo kun je die standalone en aangesloten op je TV gewoon blijven terugkijken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.