Skip to main content
Beantwoord

overstapservice vervallen

  • 7 July 2024
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Hoi,

Ik heb bijna een jaar moeten wachten tot de glasvezel aansluiting eindelijk werkt!

Daardoor is de overstapservice van KPN naar Odido komen te vervallen en zit ik nu met dubbele kosten, hoe lossen we dit op?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Caar K 

Sinds wanneer heb je nymu werkend glasvezel internet van Odido? Zeg je KPN abonnement zo snel mogelijk op.

Vanaf 4 juli,en meteen KPN opgezegd maar door opzegtermijn moet ik nu tot 5 augustus betalen...

Vanaf 4 juli,en meteen KPN opgezegd maar door opzegtermijn moet ik nu tot 5 augustus betalen...

Odido belooft de overstap te regelen maar de termijn van de overstapservice is voorbij omdat het aansluiten van de glasvezel zolang (11 maanden mee bezig geweest) duurde, dus moet je het maar zelf doen, en dan zit je dus met een opzegtermijn van KPN

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Caar K, goed dat je gelijk KPN hebt opgezegd! De Overstapservice mag een maximum aantal maanden standhouden. Is dit termijn verstreken dan wordt de Overstapservice geannuleerd. Uiteraard gaan we je niet met dubbele kosten laten zitten. Wat ik voor je kan doen, is de dubbele abonnementskosten van ons voor een maand vergoeden. Zodat je voor maar 1 provider betaalt. Wel zo eerlijk natuurlijk als de overstap te lang duurt. Wil je ons hier in dit topic een seintje geven, zodra het 5 augustus is? Dan kunnen we de kosten precies voor deze periode voor je vergoeden. 

Reageer