Beste T-mobile,
Wij hebben bij jullie een abonnement afgesloten met de overstapservice voor tmobile thuis met glasvezel. Aangezien er bij ons thuis nog glasvezel aangelegd moet worden en het installatiepakket moet binnenkomen zou onze internet doorlopen bij onze huidige provider KPN tot dat allemaal voltooid zou zijn.
Vanochtend bleek dat onze internet abbonement dus beeindigd en stopgezet is bij KPN, ondanks de overstapservice, waardoor we nu geen internet hebben.
Na een heleboel frustrerende telefoontjes waar we werden doorverbonden/gestuurd naar tmobile, guidion en KPN, was de tijdelijke oplossing om een maandelijkse opzegbare abbonement af te sluiten bij KPN totdat tmobile thuis ingaat.
Maar voordat de maandelijkse opzegbare abbonement van KPN weer in gaat (wat een week kan duren) hebben wij geen internet om ons gewoonlijke werk te doen . En er is ons ook geen alternatieve oplossing aangeboden voor internet, buiten het tmobile hotspot waar wij geen gebruik van kunnen maken.
Verder bedraagden de kosten voor het maandelijkste kpn abbonement per maand 54 euro plus eenmalige installatiekosten van 25 euro die wij mogen betalen.
Dit hele gedoe met het overstappen van provider heeft ons meer last, frustratie en geld gekost dan wat wij hadden verwacht. Nu zitten wij dus met de gebakken peren, ondanks de overstapservice.
Hoe kan dit T-mobile? Wat is hier verkeerd gegaan? En wat gaan jullie hieraan doen? En hoe kan ik de kosten declareren?
Ik hoor het graag.
Groet,
Chung