Hallo,
Ik heb gebruik gemaakt van de T mobile overstapservice om van XS4all glasvezel naar T mobile glasvezel over te stappen. Opzegging werd door KPN geaccepteerd, het leek allemaal goed te gaan.
4 November jl. kwam een monteur van Guidion langs om het te installeren. Modem geïnstalleerd, maar er kwam geen signaal binnen. Bleek dat het signaal in de centrale nog niet overgezet was van KPN naar T mobile.
De monteur is dat toen zelf gaan doen, waarna ik dus geen internet van KPN meer had, maar ik had vervolgens ook nog geen internet van T-mobile.
De monteur is vervolgens vertrokken zonder een werkende internetverbinding achter te laten.
Vervolgens begon het zeer regelmatig bellen naar T mobile om dit op te lossen. 16 november werd ik gebeld door KPN of ze een monteur konden langs sturen om de storing te verhelpen.
17 november kwam de KPN monteur langs. Die is 1 minuut binnen geweest, en reed vervolgens naar de centrale, en na 10 minuten werkt het internet, hoera.
Ik kreeg daarna direct een mailtje van t-mobile dat de verbinding was opgeleverd, en een mailtje van XS4all dat de opzegging gereed was.
Nu staat in de laatste factuur van KPN dat ik tot de 17e november moet betalen voor internet, terwijl ik al sinds 4 november zonder internet zat. KPN al gebeld hierover, en die zeggen dat T mobile dit moet betalen, want ze blijven leveren totdat T mobile een seintje geeft dat ze gaan leveren. Kan toch niet de bedoeling zijn dat ik hiervoor moet gaan betalen? Daar is toch een overstapservice voor, om dit soort toestanden te voorkomen?