Skip to main content
Beantwoord

Overstapservice oude provider niet vermeld (T-Mobile Thuis)

  • October 29, 2017
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb net een abbonement afgesloten met daarbij de overstapservice. Ik moet uit een rijtje met providers kiezen wie onze huidige (oude) provider is. Probleem is, onze provider is tweak, maar die staat niet in het dropdown menu. Wat te doen? 😎. Heeft iemand een goede suggestie?

Beste antwoord door Hidden.nld

Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen

3 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3637 reacties
  • October 29, 2017
staat deze toevallig als cambrium vermeld ?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • October 29, 2017
Nee helaas. Je kan kiezen uit :mtmm, kpn, nem, netvisit, online ,plinq, speakup, tele2, telfort,xs4all, youfone of ziggo.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3637 reacties
  • Antwoord
  • October 29, 2017
Wanneer is de Overstapservice niet mogelijk
Is jouw huidige aanbieder KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of PlinQ? Geen probleem, we regelen een zorgeloze overstap voor je.

Vind je jouw huidige aanbieder niet in dit rijtje terug? Dan biedt deze geen Overstapservice aan. Dit betekent ook dat wij niet jouw abonnement kunnen opzeggen, Dit zul je zelf moeten doen