Skip to main content

Hoi!

Mijn overstap van Ziggo naar Odido is niet goed geregistreerd, hierdoor betaal ik nog steeds de facturen aan Ziggo (en nog niets aan Odido). De monteur van Guideon is wel langsgeweest en het internet werkt goed, maar volgens de medewerker in de Odido winkel is er ergens niet goed geregistreerd dat we zijn overgestapt. De klantenservice krijg ik telefonisch niet te pakken, hopelijk lukt het zo!

Hoi ​@luukmilt ,

Achteraf nog de overstapservice uitvoeren gaat niet. Het belangrijkste is nu dat je eerst Ziggo zelf opzegt.


Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie. De overstapservice was in mijn geval wel tijdens het afsluiten van het abonnement meegenomen (3 maandem terug), ik heb het probleem aan ziggo gemeld en die geven duidelijk aan dat er aan de kant van odido iets is misgegaan om een startdatum van het contract door te geven of iets dergelijks.

Het vreemde is nu dus dat ik wel al gebruik maak van het internet van Odido, maar dat ze mij nog geen facturen versturen.


Is de Guidion monteur al langsgweest? En staat in je my-odido omgeving je abonnement al op “opgeleverd”?


De guideon monteur is al langsgeweest, met succes, de status staat op "abonnement in oplevering". 

Een medewerker zei dat de monteur mogelijk niet goed heeft doorgegeven dat alles in orde is?


Hallo ​@luukmilt 

Daar lijkt het inderdaad op ja, de monteur zet de bestelling achteraf op afgerond en dat is niet gedaan.


Reageer