Eindelijk dan de aansluiting op de glasvezel, heeft lang genoeg geduurd. Maar nu blijkt mijn oude abo bij Ziggo niet opgezegd te zijn, terwijl Odido mij dat beloofde via de overstapservice toen ik het contract afsloot. Helaas kreeg ik toch november en zometeen ook december dubbel ingehouden. Ik besloot ODIDO te bellen en kreeg de verzekering dat alles prima geregeld was, ik moest maar contact met Ziggo opnemen. Dus Ziggo gebeld: "nee mijnheer” ODIDO heeft niets geregeld, u moet tot 25 december doorbetalen” luidde het antwoord.
Dus van het kastje naar de muur. Hoe kom ik hier uit?
Hallo
Je kan alleen gebruik maken van de overstapservice als je binnen 4 maanden na het bestellen wordt aangesloten. Je kan nu beter het Ziggo abonnement zelf opzeggen.
Ik heb inmiddels Ziggo zelf opgezegd, maar pas toen ik merkte dat ODIDI het niet gedaan had. Ik wil die kosten van ODIDO vergoed hebben. Ik ga anders weer lekker terug naar Ziggo.
Ik lees bij andere klachten over de gebrekkige opzegservice dat Odido aanbied om de kosten te vergoeden. Waar blijft mijn aanbod?
Hi
Dank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.