Skip to main content

Eindelijk dan de aansluiting op de glasvezel, heeft lang genoeg geduurd. Maar nu blijkt mijn oude abo bij Ziggo niet opgezegd te zijn, terwijl Odido mij dat beloofde via de overstapservice toen ik het contract afsloot. Helaas kreeg ik toch november en zometeen ook december dubbel ingehouden. Ik besloot ODIDO te bellen en kreeg de verzekering dat alles prima geregeld was, ik moest maar contact met Ziggo opnemen. Dus Ziggo gebeld:  "nee mijnheer” ODIDO heeft niets geregeld, u moet tot 25 december doorbetalen” luidde het antwoord.
Dus van het kastje naar de muur. Hoe kom ik hier uit?

Hallo ​@Zorba1953 

Je kan alleen gebruik maken van de overstapservice als je binnen 4 maanden na het bestellen wordt aangesloten. Je kan nu beter het Ziggo abonnement zelf opzeggen.

Ik heb inmiddels Ziggo zelf opgezegd, maar pas toen ik merkte dat ODIDI het niet gedaan had. Ik wil die kosten van ODIDO vergoed hebben. Ik ga anders weer lekker terug naar Ziggo.

Ik lees bij andere klachten over de gebrekkige opzegservice dat Odido aanbied om de kosten te vergoeden. Waar blijft mijn aanbod?

Hi ​@Zorba1953, wat fijn dat je Glasvezel eindelijk is aangesloten! Minder fijn om te lezen dat je oude abonnement bij Ziggo niet is stopgezet. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je eigenlijk de overstapservice niet had aangevraagd, toen je het abonnement bij ons had afgesloten. Vandaar dat het vanuit ons ook niet is geregeld. Maar om je alsnog tegemoet te komen, ben ik ben best bereid om een grote uitzondering te maken en de kosten van je Odido abonnement voor 1 maand te vergoeden. Hiervoor ontvang ik wel graag eerst een bevestiging dat je je abonnement bij Ziggo hebt opgezegd. Zou je daarvan een foto/screenshot in dit topic willen delen? Dan kan ik daarna de vergoeding voor je in orde maken! 

Dank ​@Zorba1953, uit coulance heb ik 1 maand kosten (ca. € 30.00) voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

Reageer