Hallo,
Ik ben een man van 84 jaar oud.
Ik probeer van Ziggo naar Odido over te stappen, ik heb hiervoor Overstapservice gebruikt.
26-9 aangevraagd en ingevuld, 27-9 bevestigingsmail ontvangen dat e.e.a. opgezegd is aan de kant van Ziggo.
4-11 na enige vertraging alle apparatuur mogen ontvangen en aangesloten door mijn zoon en kleinzoon, omdat de glasvezel op een andere plaats binnen kwam dan de oude coax, en er dus binnen enkele kabels getrokken moesten worden.
5-11 alles retour gestuurd naar Ziggo.
Ziggo stuurt mij zojuist een factuur voor de hele maand November, €76,37.
Na bijna 4 uur bellen met zowel Ziggo als Odido, is de status alsvolgt;
Ziggo's Servicedesk is van mening dat Odido het overstapproces niet correct gevolgd heeft, en dat Odido niet gehandeld heeft volgens “de voorwaarden van de overstapservice”.
Odido's Servicedesk is van mening dat alle stappen correct doorlopen zijn, hun eigen systeem geen fouten aangeeft, en dat Ziggo's systeem het contract had moeten afsluiten.
Ziggo geeft aan dat het niet mogelijk is het contract handmatig op te zeggen, het moet via de overstapdienst gebeuren. tenzij de overstap gecancelled word, en ik opnieuw opzeg, waarmee ik dan nóg een maand dienst moet betalen i.v.m. opzegtermijn. Kom zeg.
Servicedeskmedewerkers van beide kanten zeggen niets te kunnen doen, en niet te kunnen escaleren. Mij werd geadviseerd om het maar via Ziggo's chat, of hier te proberen. Ziggo's chat schrijft zojuist;
“Dan handelen zij (Odido) dit helaas niet af conform de voorwaarden van de overstapservice
Ik kan het vanuit onze kant helaas niet escaleren, omdat de verantwoordelijkheid voor deze procedure bij Odido ligt”
Ik zit totaal vast.
Voor de duidelijkheid, Odido’s diensten werken vlekkeloos.
Ik wil van Ziggo af, en ik wil deze kosten van Ziggo gecrediteerd hebben.
Wie kan mij helpen, wie kan escaleren.
Mvgr,
Wim
Beantwoord
Overstapservice lukt niet, klantenservice niet behulpzaam, dubbele kosten en veel frustratie.
Beste antwoord door WimG
Hey
Ik heb deze meteen voor je vergoed, de vergoeding moet nog goedgekeurd worden maar dat zal zeker goedkomen omdat de fout bij ons lag. Mijn oprechte excuses, dit is niet hoe we iemand willen verwelkomen bij ons! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, twijfel niet en klop hier gerust weer aan!
Hallo Tommie,
Hartelijk dank voor de snelle afwikkeling ,
met vriendelijke groet wim Gulpers.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.