Skip to main content

Sinds gister ben ik qua internet en tv eindelijk weer terug bij Odido. Maar ik zie dat het abonnement bij FREEDOM nog steeds actief is. Misschien ben ik te snel maar dacht altijd dat als het lijntje actief wordt met jullie dat dit meteen wordt opgezegd. Ik betaal dus nu ook voor vandaag. 

Kunnen jullie ervoor zorgen dat Freedom internet het abonnement stopt? 


Dank jullie wel!

Hi @Koppertje, welkom terug!

Ik ben voor je gaan kijken maar zie dat wij gister om 16:09 het verzoek hebben doorgezet naar je vorige provider. Is het inmiddels al verwerkt? 


Ik zie alleen in mijn account dat de lijn nog actief is. Ik heb geen bevestiging gehad van ze……


Je kan eventueel contact opnemen met je vorige prodier @Koppertje, wij hebben het in ieder geval gister doorgegeven om 16:07.


Ehh wacht even…snap je antwoord en denk ook niet dat je hem zo bedoelt heb maar ik heb met jullie een overeenkomst gesloten dat jullie het zouden regelen. Het lijkt erop dat het niet goed gaat. Ook omdat ik nog nooit iets van mijn vorige provider heb gehoord. Dat leg ik bij jullie neer. Het lijkt mij dat dot dan door Odido opgelost moet worden. Maar laten we vooral even afwachten en bekijken wat er gebeurd. Ik heb het gesignaleerd….


Je kan eventueel contact opnemen met je vorige prodier @Koppertje, wij hebben het in ieder geval gister doorgegeven om 16:07.

 

Ik heb gedaan wat je gevraagd hebt en inmiddels bericht ontvangen van Freedom dat alles stopgezet is. 


Fijn om te horen dat het gelukt is @Koppertje. Het klopt dat je met ons een overeenkomst sluit, maar als wij het seintje al gegeven hebben aan de provider en het gaat bij hun verkeerd dan kunnen wij geen contact met ze opnemen. Dit dient de klant zelf te doen omdat het om jouw contract gaat. 


Reageer