Skip to main content

Overstapservice geannuleerd wegens lange doorlooptijd


Goededag,

Sinds 12-06-2024 is de glasvezelmodem hier aangesloten en neem ik internet af van Odido, helaas door allerlei oponthoud waaronder een Wijkcentrale die nog aangesloten moest worden heeft dit maanden langer geduurd dan gepland. Volgens een monteur met name veroorzaakt omdat een fabriek die specifieke onderdelen levert de hens in gegaan is dit ver over het termijn gegaan voor de overstapservice.

Nu was deze dus automatisch geannuleerd, en werd mij aan de telefoon verteld dat ik van mijn vorige provider (VodafoneZiggo) de laatste factuur kan opsturen naar Odido en dat Odido dit dan zou vergoeden om zodoende geen dubbele abonnementskosten te hebben in de laatste maand van VodafoneZiggo en eerste maand van Odido internet.

Nu heb ik vandaag deze laatste factuur ontvangen van VodafoneZiggo, mijn vraag is waar kan ik deze naartoe sturen en welke stappen moet ik nemen om dit voor elkaar te krijgen?

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Zekerheid, geen zorgen! Je kunt dit in een privébericht naar mij sturen. Mocht het niet lukken in de chat, kun je het via een WeTransfer link delen met mij! Groetjes, Ishana

Hoi @Zekerheid, geen zorgen! Je kunt dit in een privébericht naar mij sturen. Mocht het niet lukken in de chat, kun je het via een WeTransfer link delen met mij! Groetjes, Ishana


Beste Ishana,

Ik heb een bericht via DM verstuurd.

Tot op heden helaas geen antwoord via DM of in dit topic verkregen, terwijl er wel al gereageerd wordt op andere topics.


Nu heeft dit niet perse haast, maar het is mij niet duidelijk of er al iets loopt omdat er nergens een bevestiging wordt gegeven.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Zekerheid, Ishana is op dit moment met vakantie, zou je het naar mij willen doorsturen? Dan regel ik het voor je. 

Hi @Zekerheid, Ishana is op dit moment met vakantie, zou je het naar mij willen doorsturen? Dan regel ik het voor je. 

Hallo Tommie, is het gelukt om dit door te voeren?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Zekerheid, zou je de factuur nogmaals willen versturen? De link is verlopen. 

Hey @Zekerheid, zou je de factuur nogmaals willen versturen? De link is verlopen. 

Heb deze verstuurd

Reputatie 7
Badge +9

Top thanks @Zekerheid! Kan je alleen nog je klantnummer invullen in je profiel? Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Dan zal ik de kosten voor je vergoeden! Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Top thanks @Zekerheid! Kan je alleen nog je klantnummer invullen in je profiel? Ik kan geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Dan zal ik de kosten voor je vergoeden! Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Het klantnummer staat nu ingevuld, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Zekerheid, bedankt! Ik heb het bedrag voor je vergoed, dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

Reageer