Skip to main content

Beste mede Odido-ers:


Op 18 oktober ben ik overgegaan naar Odido.

In mijn originele aanvraag heb ik aangegeven dat ik gebruik wilde maken van de overstapservice van Ziggo naar Odido. Geen probleem volgens Odido, want de aansluitdatum was bekend en de glasvezelkabel was al afgemonteerd.

Helaas is er iets fout gegaan waardoor Ziggo hiervan niet op de hoogte was en ik zelf mijn abonnement heb moeten opzeggen. Hierdoor is er een dubbele factuur gekomen.

Volgens de medewerker van Odido wordt er maximaal twee maanden dubbele factuur vergoed, en die krijg je dan door een e-mail te sturen naar 'internetservice@odido.nl'. En dat e-mailadres bestaat niet, ik krijg zojuist de e-mail als onbestelbaar retour.

Heeft iemand hier ervaring mee, en weet het juiste e-mailadres?

Groet, Peter

Hi @PeterSpie, welkom op onze Community!

Dat is inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen zo te lezen. Het aangegeven e-mailadres klopt inderdaad niet, je mist namelijk een punt tussen internet en service. Het juiste e-mailadres is internet.service@odido.nl! Hopelijk kom je eruit met onze klantenservice. Zo niet, trek dan nog een keer aan de bel. 


Reageer