Skip to main content
vertel me dat dit niet waar is …

Vanaf het moment van opzegging door T-mobile van onze oude leverancier was bekend dat deze opgezegd is per 16-11-2018. De eerste afspraak-mogelijkheid voor voor de monteur is pas 19-11-2018. Dit zou dus betekenen dat wij ook geen internet hebben in die tussentijd! Dat is wat ons betreft niet acceptabel.

welke eerdere mogelijkheid biedt T-mobile ons



Probleemloos overstappen

Overstappen naar T-Mobile Thuis doe je zonder zorgen. Je maakt geen dubbele kosten en zal geen moment offline zijn. Daar zorgen wij voor met onze Overstapsservice.



Gideon kan voor ons ook geen eerdere datum plannen omdat het glasvezel niet vrij is en het nieuwe contract door T-Mobile eerst moet zijn doorgegeven aan Reggefiber.
Hallo @Moi56,



Zo te zien maak je gebruik van de overstapservice van T-Mobile. Dit betekend dat T-Mobile je provider een bericht heeft gestuurd over de overname met als wensdatum 16-11-2018 mocht het op die datum niet lukken dan gaat je oude provider nog even door met het leveren van de diensten. Zodra T-Mobile thuis werkt gaat er meteen een bericht naar je oude provider dat de overname is gelukt en word de dienst bij je oude provider gestopt. op de dag van overname bestaat wel dat de diensten eerder uitvallen. dit komt omdat er maar 1 provider actief kan zijn op de verbinding.
Klinkt goed, dank voor de snelle reactie

Reageer