Skip to main content

Goedemiddag,

Via breedbandwinkel.nl heb ik tv en internet afgesloten bij Odido. Hierbij maak ik gebruik van de overstapservice om zo ervoor te zorgen dat ik ten allen tijde tv en internet behoud. De einddatum van mijn huidige contract is 30-12-2023. Tot mijn verbazing zag ik echter dat de aansluitdatum van Odido op 2 januari 2024 is gezet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En hoe dit op te lossen? De klantenservice is slecht bereikbaar dus maar even via deze weg.

Groet,

Dennis

Hallo @dennis124 

Als het goed is heb je ook een email van Guidion ontvangen om een afspraak te maken voor de installatie, die datum is dan ook de  definitieve installatiedatum.

Dank voor de reactie. Ik begrijp alleen niet waarom de installatiedatum niet overeenkomt met de einddatum van mijn oude provider. Dat is toch het hele punt waarom je een overstapservice neemt?

Hoi @dennis124 

30 december is een zaterdag. Dan wordt er niet geporteerd. De eerstvolgende werkdag is 2 januari. Ik vermoed dat de oude lijn dan ook tot de 2e blijft werken. De kosten van de eerste / laatste maand wordt altijd pro rato berekend.

@dennis124

De aansluitdatum van Odido hoeft ook niet aan te sluiten bij de einddatum van je huidige provider, als het een x aantal dagen later is dan zal je huidige provider blijven leveren tot de aansluitdatum.

Reageer