Hoi Hoi,
Vanmiddag heel trots mijn overstapservice aangevraagd via mijn odido app. Ging helaas niet allemaal even soepel, en nu is er enige verwarring over de uitvoering van de overstap. De eerste mail zegt heel mooi, niet zonder internet te komen zitten. Maar de tweede mail zegt dat er een monteur MOET langskomen om je aansluiting definitief te maken. Allemaal leuk en aardig maar wat heb ik hier aan als de Monteur pas een week later kan langskomen?
Mijn abbonement overstap bevestiging zegt dat per 1 augustus wij overstappen van kpn naar odido. Vervolgens bij het maken van de afspraak bij Guideon kon ik op zijn vroegst 6 augustus uitkiezen. Zit ik nu dus straks een week lang zonder internet?
2 jaar geleden hebben we ook al getracht om een abbonement bij Odido af te sluiten, destijds zijn we genoodzaakt naar KPN gegaan omdat de monteur bij Odido pas een maand later kon ingepland worden dan onze verhuisdatum was. Belachelijk gewoon! Dat kost jullie echt klanten. Wellicht als Guideon de hoeveelheid installaties niet aankan zouden jullie een tweede bedrijf erbij kunnen inzetten om toch voldoende installatie plekken beschikbaar te stellen.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen met dit probleem, want ik heb geen zin om een week zonder internet te zitten als dat niet beter opgelost kan worden, want telefonisch is er een langere wachtrij en word je verwezen later terug te bellen, en de chatbot is compleet waardeloos in dit geval xD die verwijst je naar de telefonische contact… moet ik helaas concluderen dat er aan de service kant nog wel één en ander verbeterd kan worden.
Beantwoord
Overstapservice 1 week tussen aansluiting en monteur?
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Wanneer je gebruik maakt van de overstapservice dan blijft je huidige provider werken tot aan de datum waarop Odido begint met leveren en dat is de datum waarop de monteur komt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.