Ik ben aan het denken om te veranderen van aanbieder. Ik heb al jaren glas liggen en een abonnement bij KPN. Nu kreeg ik bij het opgeven van mijn adresgegevens de melding dat er graafwerkzaamheden moeten plaatsvinden. Maar Glas ligt er toch al? Ik wil een basic snelheid dus daar kan het ook niet aan liggen. Weet iemand hoe dit zit? Heb liever niet dat de hele stoep weer open moet en twijfel nu of ik wel wil overstappen. Alvast bedankt voor de reactie!
Hoi
Wat voor product (snelheid) krijgt u te zien wat leverbaar is als je de postcode checker op de T-Mobile website invult?
Hallo
Als je KPN glasvezel hebt bijvoorbeeld dan kan T-Mobile daar ook gewoon over leveren, kan je eens een foto maken van waar er wordt aangegeven dat er graafwerkzaamheden nodig zijn? De postcodecheck zegt ook dat er glasvezel beschikbaar is dus het is mogelijk over dezelfde glasvezelkabel.
Bovenstaande tekst wordt weergegeven bij stap 4 van de bestelling.
Ik had ook verwacht dat er gewoon over KPN glasvezel geleverd kan worden en dat er dus niet een nieuwe kabel in huis gebracht wordt.
Volgens mij is T-Mobile in jouw woonplaats ook bezig met het uitrollen van eigen glasvezel?
Indien je bij het bestellen geen optie hebt voor 1000 Mbps dan is het een aanvraag voor op het KPN netwerk en kun je de overstap dus aanvragen.
Je wordt dan denk ik aangesloten op het T-Mobile glasvezelnetwerk, het is nog wel even wachten totdat je een aansluiting in huis hebt maar met de overstapservice stopt KPN pas met leveren wanneer T-Mobile kan leveren als je nu een aanvraag doet.
Hi
Leuk om te horen dat je naar T-Mobile Thuis wil overstappen!
Tussen de antwoorden van
Ik verwacht dat je hiermee alle duidelijkheid hebt wanneer je verlangt, maar stel gerust alle vragen die je over de aanleg hebt op de Community of door mij in een privébericht jouw postcode en huisnummer toe te sturen waarmee ik jouw persoonlijke situatie in onze systemen na kan kijken.
Hopelijk verloopt de aanleg voorspoedig en kan je snel genieten van giga-goedkoop én giga-snel internet!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.