Skip to main content

Overstappen

• May 27, 2025
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst

Ik heb een aanvraag gedaan voor een verbinding bij Odido en aangegeven dat ik graag zou willen dat ze mijn contract bij Ziggo voor mij opzeggen. Hiervoor moet ik één van de volgende gegevens opgeven in Mijn Odido, binnen nu en drie dagen:

• Ofwel het contractnummer bij je huidige provider,
  • Ofwel het IBAN (bankrekeningnummer) waar je huidige provider geld van afschrijft,
  • Ofwel het vaste telefoonnummer dat je momenteel gebruikt.

Ik heb Mijn Odido account aangemaakt/geactiveerd maar ik zie niets, ik kan nergens iets opgeven en ook geen huidig abonnement toevoegen (wat me logisch lijkt). Waar moet ik dit opgeven?

May 28, 2025

Hi ​@aad62, ik ga dit heel graag voor je na! Dit moet namelijk wel een optie zijn. Wil je jouw Community profiel helemaal aanvullen? Ik mis je huisnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. Dankjewel!

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • May 27, 2025

Hallo ​@aad62 

Als het goed is heb je een mail ontvangen van Odido met een link om de overstap af te ronden.

• Auteur
  • May 27, 2025

Nee, die heb ik niet ontvangen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • May 27, 2025

Nee, die heb ik niet ontvangen.

Staat dat niet in dezelfde brief/mail die je gekregen hebt waar die gevraagde gegevens in staan?

Heb je aangegeven dat je onze Overstapservice wil gebruiken? Je krijgt van ons een mail met een persoonlijke link. Vul binnen 3 werkdagen alle gegevens in om de aanvraag af te ronden. Als we alle gegevens binnen hebben, zeggen we je abonnement op. Je nieuwe abonnement gaat in op de definitieve aansluitdatum. Zo kom je niet zonder internet te zitten en heb je geen dubbele kosten.

https://www.odido.nl/internet/overstappen

Zo niet, dan is dat raar. Dan moet een moderator doorgeven dat er fouten in de mail communicatie gemaakt worden.

• Auteur
  • May 27, 2025

Nee ik heb geen mail met link ontvangen en heb duidelijk aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstap service. De man aan de lijn zij ook duidelijk dat ik de gegevens van mijn oude provider moet aangeven in “mijn Odido” 

rvk01
Forum|alt.badge.img+4
  • is een legendarische user
  • May 27, 2025

Lekker duidelijk dan. Heb je in MijnOdido een tabblad "Overstappen"?

Klik op de link.

Odido Internet + TV besteld met Overstapservice erbij? Dan krijg je van ons een e-mail met een link naar Mijn Odido. Daar klik je op.

Geen link?

Overstappen kan ook makkelijk in Mijn Odido Kijk bij het tabblad Overstappen. Nog nooit ingelogd? Activeer dan eerst even je account. 

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/overstapservice

Het zou dus een tabblad moeten zijn. 

Anders moet een moderator hier zsm naar kijken.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@aad62, ik ga dit heel graag voor je na! Dit moet namelijk wel een optie zijn. Wil je jouw Community profiel helemaal aanvullen? Ik mis je huisnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. Dankjewel!