Skip to main content

Abonnement bij Odido afgesloten met overstap service. Guidion komt 24 december aansluiten. Check de klantenservice bij Ziggo en krijg de mededeling dat per 30/11 abonnement stopt dat zou betekenen 3 weken geen internet en tv !!

Dat is toch geen overstap service. Kan echt niet.

Odido gebeld en die zeggen dat signaal van Ziggo pas stopt na melding monteur Guidion op 24/11. Wie heeft het nu juist?. Abonnement bij Odido afgesloten op 23/10.

Hallo ​@Visguus 

Met de overstapservice stopt Ziggo pas nadat de Guidion monteur de installatie heeft afgerond.

Als je de overstapservice hebt gebruikt dan klopt het verhaal van de Odido klantenservice. Nadat de Odido router online komt wordt dit doorgezet naar Ziggo. Dan pas stopt dat abonnement en wordt een eventueel vast telefoonnummer ook geporteerd. 

Vreemd dat ziggo beweert dat abonnement op 30/11 stopt en dat daar niks aan veranderd kan worden.

Ik hoef mij dus geen zorgen te maken dat ik zonder tv internet kom.

Vreemd dat ziggo beweert dat abonnement op 30/11 stopt en dat daar niks aan veranderd kan worden.

Ik hoef mij dus geen zorgen te maken dat ik zonder tv internet kom.

Bangmakerij. Er is niet voor niets een overstapservice tussen de providers gemaakt. Dit werkt dus ook van Odido naar Ziggo, maar de meeste klanten gaan juist daar weg naar de andere providers.  Dus spelen ze in op dit soort angst.

Reageer